Po potvrzení vašich nákupů vám bude stržena částka za vaši objednávku.
V rezervaci
Celkem před slevou
Kč
Code
- Kč
Sleva
- Kč
Celkem k úhradě (včetně DPH)
Kč
nebo
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") nabízí společnost HOORTRADE, zjednodušená akciová společnost se základním kapitálem 7 500 eur, zapsaná v obchodním rejstříku v Lyonu pod číslem 878 143 601 a jejíž sídlo se nachází na adrese 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie v Lyonu (69007) (dále jen "HOORTRADE").
Prostřednictvím svých webových stránek dostupných na adresách URL www.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/ - www.casanoov.at/ - www.casanoov.ie/ - www.casanoov.dk/ - www.casanoov.fi/ - www.casanoov.se/ - www.casanoov.co.uk/ - www.casanoov.cz/ - www.casanoov.gr/ - www.casanoov.hr/ - www.casanoov.hu/ - www.casanoov.lt/ - www.casanoov.lv/ - www.casanoov.ro/ - www.casanoov.si/ - www.casanoov.sk/, HOORTRADE nabízí prodej výrobků určených pro vnitřní a venkovní instalaci (dále jen "výrobky") každému kupujícímu, fyzické osobě, jednající za účelem, který nespadá do rozsahu její profesní činnosti a se sídlem na francouzském území nebo v členském státě Evropské unie (dále jen "Klient").
Každý klient bere na vědomí, že byl čitelným a srozumitelným způsobem obeznámen s těmito VOP a se všemi informacemi nezbytnými pro plnění těchto VOP v souladu s články L.111-1 až L.111-8 a L.221-5 spotřebitelského zákoníku před uzavřením jakékoli smlouvy se společností HOORTRADE.
1.1 Tyto VOP se vztahují bez omezení nebo výhrad na jakoukoli objednávku Produktů zadanou Zákazníkem na Stránkách.
1.2 Účelem těchto VOP je definovat podmínky pro objednávání Produktů na Stránkách, jakož i příslušná práva a povinnosti každé ze stran v souvislosti s dodávkou Produktů.
1.3 Pokud se strany písemně nedohodnou jinak, mají tyto VOP přednost před jakýmikoli opačnými ustanoveními vyplývajícími ze všeobecných podmínek dříve vypracovaných a zveřejněných na Stránkách. Platí s vyloučením jakékoli jiné dohody.
1.4 Tyto VOP jsou považovány za nedílnou a podstatnou součást smlouvy uzavřené mezi společností HOORTRADE a každým z jejích klientů. Jsou kdykoli přístupné na Stránkách.
1.5 Tyto VOP jsou systematicky oznamovány Zákazníkovi při validaci jeho objednávky, což předpokládá plné a bezvýhradné přijetí těchto VOP. Toto přijetí spočívá v zaškrtnutí příslušného políčka určeného k tomuto účelu. Zaškrtnutí tohoto políčka se považuje za stejné hodnoty jako vlastnoruční podpis klienta.
1.6 Společnost HOORTRADE si vyhrazuje právo kdykoli změnit a/nebo upravit tyto VOP. V takovém případě se na zákazníka platně vztahuje pouze verze platná v den objednávky na stránkách.
1.7 Skutečnost, že společnost HOORTRADE v daném okamžiku nevyužije žádné z ustanovení těchto VOP, nemůže být vykládána jako vzdání se práva na jejich pozdější uplatnění.
1.8 Společnost HOORTRADE vyzývá každého klienta, aby si před zadáním objednávky produktů na stránkách pečlivě přečetl tyto VOP, vytiskl je a/nebo uložil na jakékoli trvalé médium.
2.1 Vytvoření a/nebo vedení osobního zákaznického účtu je nezbytným a povinným předpokladem pro ověření objednávky Produktů na Stránkách.
2.2 Klient si může vytvořit svůj osobní účet:
Od první návštěvy Stránek nebo kdykoli jindy během následné návštěvy Stránek, ze záložky určené k tomuto účelu a dostupné na všech stránkách Stránek.
Při zadávání objednávky na Stránce poté, co si vybrali Produkty, které si přejí objednat, a potvrdili svůj "Nákupní košík".
2.3 Za účelem vytvoření osobního účtu musí Klient vyplnit všechny požadované informace o své osobě, přičemž je uvedeno, že jakékoli neúplné vytvoření účtu nelze ověřit. Přihlašovací jméno zvolené Zákazníkem nelze změnit. V případě chyby musí zákazník znovu vytvořit účet, přičemž je stanoveno, že není možné přenášet data z jednoho účtu na jiný účet.
2.4 Společnost HOORTRADE za žádných okolností nenese odpovědnost za chybu klienta v jeho e-mailu, která má za následek neobdržení sdělení od společnosti HOORTRADE týkající se sledování jeho objednávky.
3.1 Všechny objednávky Produktů se provádějí online prostřednictvím Stránek. Společnost HOORTRADE se snaží poskytovat co nejpřesnější vizuální prvky a popisy produktů. Protože však tyto vizuální a ilustrační texty nejsou smluvní, nemůže klient v tomto ohledu převzít odpovědnost společnosti HOORTRADE. Drobné rozdíly v barvě, velikosti nebo struktuře mezi dodaným Produktem a jeho zobrazením na webových stránkách mohou existovat a nepředstavují důvod ke stížnosti, vrácení peněz nebo kompenzaci, pokud tyto rozdíly neovlivní běžné používání Produktu.
3.2 Zákazník se zavazuje, že si před zadáním jakékoli objednávky pečlivě přečte montážní návod k danému Produktu, který je dostupný na Stránkách. Toto oznámení je jediným směrodatným dokumentem týkajícím se rozměrů a technických specifikací Výrobků.
3.3 Společnost HOORTRADE nepřijímá žádné objednávky na výrobky vyrobené na zakázku, které nejsou prezentovány na stránkách.
3.4 Za předpokladu, že je to výslovně navrženo společností HOORTRADE na stránkách, klient může:
Předobjednejte si produkt, který není skladem a je znovu naskladněn.
Objednejte si produkt skladem. V těchto dvou případech musí Klient uhradit celou částku objednávky na Stránkách v okamžiku své objednávky nebo předobjednávky.
V těchto dvou případech musí Klient uhradit celou částku objednávky na Stránkách v okamžiku své objednávky nebo předobjednávky.
3.5 Zákazník si přímo na Stránce vybere Produkt(y), který si přeje objednat, a může kdykoli vstoupit na stránku "Můj košík", aby si mohl prohlédnout vybrané Produkty a ověřit je za účelem zadání objednávky.
3.6 Zákazník se musí v každém případě přihlásit ke svému osobnímu účtu, pokud tak neučinil předem, nebo pokud tak neučinil, pokud tak neučinil, vytvořit si účet, aby mohl zadat svou objednávku na Stránkách. V rámci dokončení objednávky budou požádáni o poskytnutí dalších informací týkajících se jejich telefonního čísla, aby se usnadnilo sjednávání schůzek za účelem dodání jejich Produktů, jakož i dodací a fakturační adresy jejich objednávky. V tomto ohledu Zákazník nesmí požadovat dodání Produktů objednaných v jiné zemi, než ve které si vytvořil svůj osobní účet. Některá města či obce jsou z dodávky vyloučena (viz Příloha č. 2 těchto VOP). V každém případě musí být všechny objednávky řádně splněny a musí obsahovat tyto informace nezbytně nutné pro objednávku. Zákazník odpovídá za pravdivost, správnost a relevantnost poskytnutých údajů. Společnost HOORTRADE proto nemůže nést odpovědnost v případě zpoždění dodávky z důvodu nepřesné nebo neúplné dodací adresy.
3.7 Zákazník může před zaplacením provádět změny, opravy, doplňky nebo dokonce zrušit svou objednávku, dokud nebude ověřena na stránce se shrnutím objednávky.
3.8 Před potvrzením objednávky je Zákazník povinen seznámit se s těmito VOP a akceptovat je v celém rozsahu a bez výhrad.
3.9 Po ověření objednávky a dodacích informací si Zákazník musí v prostoru vyhrazeném pro tento účel zvolit způsob platby své objednávky, přidat libovolný slevový kód, který má, a následně platbu potvrdit.
3.10 Smlouva je definitivně uzavřena mezi společností HOORTRADE a zákazníkem poté, co zákazník obdrží potvrzení objednávky. Toto potvrzení objednávky obsahuje tyto VOP ve formátu PDF. Konečný příkaz nemůže být Klientem zrušen, zcela nebo částečně, s výjimkou uplatnění práva na odstoupení od smlouvy stanoveného v článku 7. V důsledku toho musí klient v případě chyby v objednávce nebo duplikátu kontaktovat společnost HOORTRADE, která může umožnit stažení objednávky před dodáním. V takovém případě bude poplatek za výběr uvedený v odstavci 7 povinen uhradit Klient.
3.11 Jakákoli žádost týkající se objednávky musí být zaslána společnosti HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře určeného k tomuto účelu na stránce, který je přístupný prostřednictvím osobního účtu klienta.
4.1 Přístup na Stránky a prezentace Produktů je bezplatný. Pouze objednávka jednoho nebo více Produktů bude podléhat platbě ze strany druhého z nich.
4.2 Platné ceny jsou ceny platné v den objednávky na Stránce Zákazníkem.
4.3 Ceny Produktů a případné dodatečné náklady související s objednávkou jsou uvedeny jasným a srozumitelným způsobem ve shrnutí objednávky. Před zadáním objednávky je Klient povinen potvrdit toto shrnutí.
4.4 Potvrzením objednávky Zákazník bere na vědomí a přijímá cenu uvedenou u Produktu v době nákupu jako pevnou a konečnou. Jakákoli následná změna cen na Stránce, nahoru nebo dolů, nebude mít vliv na objednávky, které již byly ověřeny. Žádná žádost o vrácení peněz nebude přijata v případě nové ceny, nižší nebo vyšší, za Produkty na Stránce. Zákazník je povinen uhradit cenu potvrzenou v době objednávky.
4.5 Ceny budou účtovány na základě sazeb platných v době objednávky. Zákazníkovi bude systematicky zasílána faktura shrnující všechny Produkty objednané Zákazníkem a jejich příslušné náklady.
4.6 Zákazník zaplatí cenu své objednávky přímo na Stránkách podle způsobu a způsobu platby zvoleného při zadávání objednávky, v souladu s postupem stanoveným pro tento účel. V závislosti na zemi bydliště zákazníka nabízí společnost HOORTRADE klientovi různé platební metody:
V případě platby za objednávku nebo předobjednávku pomocí CB/Mastercard/Visa/PayPal / SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE je zákazníkovi při zadání objednávky nebo předobjednávky odečtena částka.
V případě platby za objednávku nebo předobjednávku pomocí platebního řešení ve 3 nebo 4 splátkách kreditní kartou, službou poskytovanou společností ALMA (Alma SAS), se sídlem na adrese 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine a registrovanou v obchodním rejstříku v Nanterre pod číslem 839 100 575, je zákazníkovi okamžitě odečtena první měsíční platba při zadání objednávky nebo předobjednávky. V závislosti na zvoleném řešení budou měsíční platby strhávány každý měsíc k výročnímu datu podpisu kupní smlouvy, a to až do výše plné náhrady, která bude stanovena v době ověření objednávky. Společnost HOORTRADE v žádném případě nejedná jako poskytovatel půjček ve smyslu článku L.311-1 spotřebitelského zákoníku. Jakékoli odmítnutí společnosti Alma poskytnout dobropis za objednávku může mít za následek zrušení objednávky. Jakékoli ukončení VOP, které jsou závazné pro zákazníka a společnost HOORTRADE, bude mít za následek ukončení VOP nebo úvěrové smlouvy mezi společností Alma a klientem. Platba ve třech / čtyřech splátkách je možná prostřednictvím našeho partnera Alma. Bezpečnost plateb je zajišťována observatoří ALMA a jejími poskytovateli služeb. Všechny platby jsou chráněny 3D Secure. Částka nákupu: Pouze nákupy v hodnotě od 50 € do 4000 € jsou způsobilé k platbě pomocí Alma Poplatky: Při platbě v několika splátkách u společnosti Alma platí zákazník právní poplatky za správu, které jsou uvedeny v době zadání objednávky. Společnost Alma je správcem plateb na dálku a vydává elektronický certifikát, který bude sloužit jako důkaz o výši a datu transakce v souladu s ustanoveními článků 1316 a násl. občanského zákoníku.
Částka je částečně hrazena z úvěru poskytnutého společností Alma SAS, platební institucí a finanční společností schválenou ACPR pod číslem 17408 - IPC kód. V souladu s článkem L.312-50 spotřebitelského zákoníku je kupujícímu v případě platby ve více splátkách, včetně zaplacení zálohy, vydána účtenka na papíře nebo jiném trvalém nosiči, která je rovnocenná účtence a obsahuje úplnou reprodukci následujících ustanovení (články L. 312-52, L. 312-53 a L. 341-10 spotřebitelského zákoníku): Článek L312-52: Smlouva o prodeji nebo poskytování služeb se ruší ze zákona bez náhrady: 1° Pokud věřitel do sedmi dnů od přijetí úvěrové smlouvy dlužníkem neinformoval prodávajícího o poskytnutí úvěru; 2° nebo pokud dlužník využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě stanovené v článku L. 312-19. Pokud však vydlužitel na výslovnou žádost požaduje okamžité dodání nebo dodání zboží nebo poskytnutí služeb, nemá uplatnění práva na odstoupení od úvěrové smlouvy automaticky za následek ukončení smlouvy o prodeji nebo poskytování služeb, pokud k němu nedojde do tří dnů od přijetí úvěrové smlouvy vypůjčitelem. Smlouva nezaniká, pokud kupující před uplynutím lhůt uvedených v tomto článku zaplatí v hotovosti. Článek L. 312-53: V případě ukončení kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb podle článku L. 312-52 vrátí prodávající nebo poskytovatel služeb na základě prosté žádosti jakoukoli částku, kterou by kupující zaplatil předem. Článek L. 341-10: V případě ukončení kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb podle článku L. 312-53 bude tato částka ode dne následujícího po žádosti o vrácení částky předem zaplacené kupujícím úročena ze zákona ve výši zákonného úroku zvýšeného na polovinu.
4.7 Klient je informován, že pro jakoukoli platbu používá společnost HOORTRADE zabezpečený platební systém spravovaný autorizovanými poskytovateli plateb CHECKOUT a PayPal.
4.8 Nezaplacení v den splatnosti bude mít automaticky za následek pozastavení nebo zneplatnění objednávky Zákazníka bez předchozího oznámení ze zákona a ze zákona, aniž by byl dotčen jakýkoli jiný postup.
4.9 Speciální nabídky a propagační kódy (dále jen "Nabídky") jsou dočasné výhody nabízené Zákazníkům, které jim umožňují využívat slevy nebo další výhody při nákupu produktů nebo služeb. Tyto Nabídky prezentované na Stránkách jsou platné, dokud jsou viditelné. Podmínky použití, platnosti a hodnoty Nabídek se liší. V případě jakýchkoli dotazů týkajících se používání nabídek může klient kontaktovat společnost HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře, který je k dispozici na jejích webových stránkách.
Využití nabídek
4.10 Nabídky jsou platné pouze jednou na objednávku a vztahují se na všechny způsobilé produkty. Aby mohla být Nabídka potvrzena v době nákupu, musí Zákazník splnit podmínky požadované pro uplatnění Nabídky: minimální cena, vybraná položka, počet položek, datum platnosti atd.
Kumulativní nabídky
4.11 Není-li uvedeno jinak, Nabídky nelze kombinovat s jinými Nabídkami.
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
4.12 Potvrzení a zaplacení objednávky znamená úplné a bezvýhradné přijetí ceny ze strany Zákazníka. Klient nemůže za žádných okolností požadovat vrácení peněz za svou objednávku, pokud Klient potvrdí objednávku bez zohlednění Nabídky.
4.13 V případě odstoupení od smlouvy o nákupu uskutečněném na základě Nabídky, bude při vrácení peněz zohledněna pouze částka skutečně zaplacená zákazníkem po uplatnění Nabídky. Nabídka použitá v době objednávky nebude opakovaně použitelná a po jejím použití bude považována za prošlou.
Změna a zrušení nabídek
4.14 Společnost HOORTRADE si vyhrazuje právo kdykoli změnit nebo zrušit jakoukoli nabídku bez předchozího upozornění. Změny nabídky se nebudou vztahovat na objednávky již zadané před změnou.
5.1 Produkty objednané na Stránkách jsou dodávány se všemi odpovídajícími pokyny k použití a instalaci. Tyto dokumenty mohou být na jeho žádost zaslány i Zákazníkovi. Zákazník je informován, že v případě objednávky Výrobku dodávaného ve více balíčcích jsou odpovídající pokyny vloženy pouze do jednoho z dodaných obalů.
5.2 Zákazník je informován, že Produkty jsou dodávány prostřednictvím přepravce oprávněného k tomuto účelu. Doručení je zdarma.
5.3 Pokud není uvedeno jinak na stránkách během objednávkového procesu nebo v popisu objednaných výrobků (zejména v případě rezervace nebo předobjednávky výrobku), společnost HOORTRADE se zavazuje odeslat uvedené výrobky do 3 až 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky za předpokladu, že během objednávky nedojde k žádné anomálii (nesprávná adresa, duplicitní objednávka, kontakt přes kontaktní formulář apod.) Dodací lhůty oznámené na stránkách jsou v souladu s postupy našich autorizovaných dopravců, mohou být prodlouženy v případě neobvyklé anomálie během doručení (nepřítomnost zákazníka, špatná adresa, výjimečné podmínky atd.). V každém případě budou objednané Produkty, s výjimkou předobjednávek, dodány nejpozději do třiceti (30) dnů od uzavření smlouvy s Klientem. Předobjednávky zajišťují, že si zákazník rezervuje sklad zboží v tranzitu. Zákazník bere na vědomí, že v případě předobjednávky bude dodací lhůta prodloužena. Dodací lhůty jsou uvedeny v pracovních dnech a jsou uvedeny pouze pro informační účely. Jakákoli dodávka uskutečněná během této třicetidenní (30) lhůty, s výjimkou předobjednávek, nepředstavuje důvod k nároku, žádosti o vrácení peněz nebo kompenzaci.
5.4 Dodání se uskuteční na adresu uvedenou zákazníkem. HOORTRADE nemá možnost změnit adresu po ověření objednávky. Jakákoli nepřítomnost zákazníka během dodací schůzky dohodnuté s dopravcem, a to i v případě chyby v doručovací adrese a/nebo potíží se spojením se zákazníkem, bude rovnocenná odmítnutí zákazníka převzít výrobky. V takovém případě je společnost HOORTRADE oprávněna vyfakturovat klientovi všechny nebo část dodatečných nákladů souvisejících s potřebou provést novou dodávku výrobku (výrobků), o čemž bude zákazník předem informován
5.5 V případě, že zákazník neobdrží objednaný výrobek (výrobky), bez udání důvodu chyby, kterou lze přičíst společnosti HOORTRADE, vyhrazuje si společnost HOORTRADE právo účtovat zákazníkovi náklady na opakovaný pokus o doručení nebo vrácení zboží vypočtené v souladu s harmonogramem nákladů na vrácení stanoveným v článku 7.7.
5.6 Při doručení je Příkazce povinen neprodleně zkontrolovat počet doručených zásilek a jejich stav. Zákazník může odmítnout zásilku v okamžiku doručení, pokud zjistí anomálii týkající se doručení (poškození, poškozený nebo otevřený balíček, rozbité nebo poškozené Produkty atd.). V případě, že v dodávce chybí balíček, musí zákazník tuto skutečnost uvést na dodacím listu s uvedením odkazu na chybějící balík a ostatní balíky převzít. Klient má poté lhůtu tří (3) dnů na to, aby tuto škodu potvrdil dopravci a informoval společnost HOORTRADE doporučeným dopisem s potvrzením o přijetí. V opačném případě nemůže být dopravce činěn odpovědným. Pokud byl Produkt (Produkty) objednaný Zákazníkem poškozen nebo poškozen během přepravy na dohodnuté místo dodání nebo při absenci jednoho nebo více zásilek, musí Zákazník v době dodání bezpodmínečně formulovat jakoukoli užitečnou, přesnou a odůvodněnou výhradu na dodacím listu, který mu předloží přepravce. Tyto výhrady musí být formulovány jasným a podrobným způsobem (uvedení chybějících nebo poškozených balíků a příslušného počtu mezi dodanými balíky, popis zjištěného problému a následného poškození). Obecné formulace, jako například "podléhá otevření" nebo "podléhá ověření nebo inventarizaci balíku", nepředstavují přesné a odůvodněné výhrady, jak společnost HOORTRADE očekává, a nemají žádnou hodnotu.
5.7 Zákazník je řádně informován o tom, že ani dopravce, ani společnost HOORTRADE nenesou odpovědnost za převzetí zásilek osobou oprávněnou Zákazníkem, která přijímá doručení bez výhrad. Společnost HOORTRADE musí být v každém případě informována o takové situaci co nejdříve, aby mohla kontaktovat příslušného dopravce a rozhodnout o následných krocích v návaznosti na doručenou objednávku. Zákazník je proto požádán, aby zdokumentoval zjištěné problémy (fotografie, poznámky na dodacím listu), aby se usnadnilo zpracování reklamací s dopravcem. Pokud v době dodání nebyla vyjádřena žádná výhrada, Zákazník potvrzuje, že obdržel Produkty v souladu se svou objednávkou a ve zjevně dobrém stavu, aniž by tím bylo dotčeno, že Zákazník následně uplatnil příslušné právní záruky, za předpokladu splnění požadovaných podmínek.
5.8 Pokud je zásilka zákazníka vrácena společnosti HOORTRADE z důvodu anomálie nebo poškození, společnost HOORTRADE bude kontaktovat zákazníka po obdržení vrácené zásilky a požádá o další kroky v návaznosti na jeho objednávku. Pokud Zákazník omylem odmítl balíček, může požadovat jeho vrácení tím, že předem uhradí náklady spojené s novou zásilkou. Tyto náklady bude nutné uhradit i u objednávek, u kterých byly náklady na dopravu v době objednávky zdarma.
5.9 Jakékoli zpoždění dodávky ve vztahu k datu nebo termínu sdělenému Zákazníkovi v době objednávky nebo, pokud v době objednávky není uvedeno datum nebo lhůta, delší než třicet (30) dnů od uzavření smlouvy, může mít za následek zrušení prodeje z podnětu Zákazníka, a to na základě písemné žádosti Zákazníka zaslané doporučeným dopisem s potvrzením o přijetí, pokud po objednání HOORTRADE k provedení dodávky, nevyhověl. Klientovi budou poté vráceny všechny zaplacené částky, a to nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy byla smlouva ukončena. Toto ustanovení se nepoužije, pokud je zpoždění dodávky způsobeno vyšší mocí.
Po doručení objednávky a před jakoukoli žádostí o poprodejní servis společnosti HOORTRADE se klient musí ujistit, že zkontroloval všechny části obsažené v dodaných balíčcích nejpozději do čtrnácti (14) kalendářních dnů. Toto úplné ověření je nezbytné, aby se omezilo vícenásobné využití poprodejního servisu společnosti HOORTRADE a umožnilo tak společnosti HOORTRADE reagovat na požadavky klienta najednou a co nejdříve. V opačném případě může dojít k prodloužení doby odezvy společnosti HOORTRADE.
7.1 Zákazník má lhůtu čtrnácti (14) celých dnů od obdržení Výrobků, aby mohl uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy u společnosti HOORTRADE za zákonných podmínek platných uvedených ve Spotřebitelském kodexu, aniž by musel zdůvodňovat jakýkoli důvod nebo platit jakékoli sankce, kromě nákladů na vrácení uvedených v článku 7.7.
Pokud si zákazník přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy u produktů zakoupených v rámci sdružené propagační nabídky, kterou se rozumí poskytnutí výhody (zdarma, snížení ceny) na jeden nebo více produktů podmíněné zakoupením hlavního produktu, může toto právo uplatnit pouze v souladu s následujícími podmínkami:
Nabídka s bezplatným dodáním Vedlejšího produktu:
V případě odstoupení od smlouvy týkající se všech Výrobků tvořících nabídku bude Zákazníkovi vrácena skutečně zaplacená cena v plné výši;
V případě odstoupení od smlouvy týkající se pouze hlavního produktu bude zákazník povinen (i) vrátit nabízený Sekundární produkt nebo (ii) zaplatit jeho jednotkovou hodnotu sekundárního produktu před podáním žádosti;
V případě odstoupení od smlouvy týkající se pouze Sekundárního produktu bere Zákazník na vědomí, že mu nebude náležet žádná náhrada, protože tento Produkt byl poskytnut bezplatně.
Nabídka slevy (slevy) vedlejšího produktu:
V případě odstoupení od smlouvy týkající se všech Výrobků tvořících nabídku bude Zákazníkovi vrácena skutečně zaplacená cena v plné výši;
V případě odstoupení od smlouvy týkající se pouze jednoho z Produktů tvořících nabídku bude Zákazníkovi vrácena pouze cena skutečně zaplacená za daný Produkt.
7.2 Pokud má zákazník v úmyslu uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí informovat společnost HOORTRADE o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy uzavřené přepravcem před uplynutím výše uvedené lhůty:
S formulářem připojeným k těmto Podmínkám v Příloze 1 a zaslaným buď poštou s potvrzením o přijetí, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, který je k dispozici v zákaznické zóně webu.
Jakékoli jiné výslovné, jednoznačné prohlášení vyjadřující vůli odstoupit od smlouvy (např. dopis zaslaný doporučenou poštou s potvrzením o přijetí).
7.3 V každém případě musí Klient vyjádřit jednoznačné a jednoznačné přání odstoupit od smlouvy.
7.4 Jakmile společnost HOORTRADE obdrží řádně vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, zašle zákazníkovi neprodleně potvrzení o přijetí odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem při zadávání objednávky.
7.5 Jakékoli vrácení výrobku zákazníkem společnosti HOORTRADE před obdržením potvrzení o přijetí a/nebo písemného potvrzení od společnosti HOORTRADE s uvedením místa/místa, na které má být tento výrobek vrácen, bude společností HOOTRADE odmítnuto a vráceno odesílateli.
7.6 V každém případě je Klient povinen vrátit Výrobky společnosti HOORTRADE nebo jiné osobě určené společností HOORTRADE bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od oznámení svého rozhodnutí odstoupit od smlouvy. V každém případě musí klient vrátit dotyčný výrobek (výrobky) společnosti HOORTRADE v obalu, který je dostatečně vhodný k zajištění jejich ochrany během přepravy a přijatelný z hlediska dopravce a ve stavu, v jakém byl přijat, spolu se zaslanými pokyny a/nebo jakýmkoli příslušenstvím a/nebo jakýmkoli jiným původně poskytnutým dokumentem.
7.7 Klient má i nadále možnost vrátit výrobky společnosti HOORTRADE vlastními prostředky a na vlastní náklady, za předpokladu, že předem splní výše uvedené formality pro odstoupení od smlouvy. Nicméně, a vzhledem k povaze výrobků, společnost HOORTRADE nabízí klientovi službu vrácení výrobků z důvodu jejich objemu a/nebo hmotnosti. Náklady na vrácení Produktů se liší v závislosti na hmotnosti balíku a zemi uvedené v doručovací adrese objednávky (viz table níže).
ZÓNA 1: Francie
ZÓNA 2: Německo, Velká Británie, Belgie, Nizozemsko, Lucembursko
ZÓNA 3: Itálie, Španělsko, Polsko, Rakousko, Portugalsko, Česká republika
ZÓNA 4: Dánsko, Irsko, Chorvatsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Slovinsko, Slovensko
ZÓNA 5: Finsko, Švédsko, Řecko, Rumunsko
HMOTNOST BALENÍ DO (v KG) | ZPÁTEČNÍ NÁKLADY NA DOPRAVU BALÍKEM VČ. DPH (ZÓNA 1) | NÁKLADY NA ZPÁTEČNÍ DOPRAVU BALÍKEM VČ. DPH (ZÓNA 2)ČT> | NÁKLADY NA ZPÁTEČNÍ DOPRAVU BALÍKEM VČ. DPH (ZÓNA 3) | NÁKLADY NA ZPÁTEČNÍ DOPRAVU BALÍKEM VČ. DPH (ZÓNA 4) | ZPÁTEČNÍ NÁKLADY NA DOPRAVU BALÍKEM VČ. DPH (ZÓNA 5) |
---|---|---|---|---|---|
< 1 | 9 € | 10 € | 11 € | 12 € | 13 € |
1 | 23 € | 32 € | 34 € | 38 € | 41 € |
2 | 23 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
3 | 24 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
4 | 24 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
5 | 24 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
6 | 24 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
7 | 25 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
8 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
9 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
10 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
11 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
12 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
13 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
14 | 26 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
15 | 26 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
16 | 27 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
17 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
18 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
19 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
20 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
21 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
22 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
23 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
24 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
25 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
26 | 27 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
27 | 28 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
28 | 28 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
29 | 28 € | 41 € | 43 € | 47 € | 50 € |
30 | 28 € | 41 € | 43 € | 47 € | 50 € |
Jakékoli užitečné ověření je v každém případě prováděno společností HOORTRADE po obdržení výrobků. Aby mohla společnost HOORTRADE provést nezbytné kontroly a vyřídit svou žádost o odstoupení od smlouvy za optimálních podmínek, společnost HOORTRADE důrazně doporučuje, aby jí klient před odesláním zaslal fotografii vráceného výrobku (výrobků) a balíčku (balíčků). Společnost HOORTRADE žádá zákazníka, aby ze zásilek odstranil štítky odchozí přepravy.
V souladu s právním rámcem práva na odstoupení od smlouvy si společnost HOORTRADE vyhrazuje právo činit zákazníka odpovědným v případě znehodnocení výrobků v důsledku jiných manipulací, než které jsou nezbytné ke zjištění povahy, charakteristik a správného fungování těchto výrobků. Pokud je takové znehodnocení zaznamenáno při vrácení výrobků, může společnost HOORTRADE v jednotlivých případech odůvodnit snížení hodnoty výrobku na základě náhrady zákazníka v souladu s chybnými manipulacemi, za které je zákazník odpovědný.
7.8 V případě, že zákazník využije svého práva na odstoupení od smlouvy, bude mu společnost HOORTRADE vrácena celou částku zaplacenou zákazníkem bez zbytečného odkladu, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy byla společnost HOORTRADE informována o rozhodnutí zákazníka odstoupit od smlouvy. Odpovídající náklady na vrácení budou odečteny z vrácené částky. Toto vrácení peněz může být odloženo do doby, než budou Produkty vyzvednuty nebo dokud Spotřebitel-zákazník nepředloží důkaz o odeslání těchto Produktů s fotografií Produktu a zásilky, podle toho, co nastane dříve. Vrácení peněz bude provedeno za použití stejného platebního prostředku, který byl použit při zadání objednávky, pokud klient výslovně nesouhlasí s použitím jiného platebního prostředku a za předpokladu, že vrácení peněz klientovi nevznikne žádné náklady.
Právní záruky
"Spotřebitel má lhůtu dvou let od dodání zboží na to, aby získal uplatnění zákonné záruky za soulad s předpisy v případě, že se objeví nesoulad se smlouvou. Během této doby je spotřebitel povinen prokázat pouze existenci rozporu se smlouvou, a nikoli datum, kdy se projevil.
Pokud smlouva o prodeji zboží stanoví nepřetržité poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby po dobu delší než dva roky, vztahuje se na tento digitální obsah nebo digitální službu právní záruka po celou dobu dodání. Během této doby je spotřebitel povinen prokázat pouze existenci rozporu se smlouvou, který se týká digitálního obsahu nebo digitální služby, a nikoli datum, kdy k němu došlo.
Právní záruka shody s sebou nese povinnost odborníka, pokud je to relevantní, poskytnout všechny aktualizace nezbytné k zachování souladu vlastnosti s předpisy.
Zákonná záruka souladu s předpisy dává spotřebiteli právo opravit nebo vyměnit zboží do třiceti dnů od jeho žádosti, a to bezplatně a bez větších obtíží pro něj.
Pokud je výrobek opraven v rámci zákonné záruky za shodu, má spotřebitel prospěch z šestiměsíčního prodloužení původní záruky.
Pokud spotřebitel požaduje opravu zboží, ale prodávající požaduje výměnu, zákonná záruka za shodu se obnovuje na dobu dvou let ode dne výměny zboží.
Spotřebitel může získat slevu z kupní ceny tím, že si zboží ponechá, nebo může odstoupit od smlouvy tím, že mu bude vrácena plná částka po vrácení zboží, pokud: 1° Odborník odmítne zboží opravit nebo vyměnit; 2° Oprava nebo výměna majetku se uskuteční po uplynutí třiceti dnů; 3° Oprava nebo výměna zboží způsobuje spotřebiteli velké nepohodlí, zejména pokud spotřebitel s konečnou platností nese náklady na převzetí nebo odstranění zboží, které nevyhovuje, nebo pokud nese náklady na instalaci opraveného nebo vyměněného zboží; 4° Nesoulad vlastnosti přetrvává i přes neúspěšný pokus prodávajícího o jeho soulad.
Spotřebitel má rovněž nárok na snížení ceny zboží nebo na odstoupení od smlouvy, pokud je rozpor se smlouvou natolik závažný, že odůvodňuje okamžité snížení ceny nebo ukončení smlouvy. Spotřebitel pak není povinen předem požadovat opravu nebo výměnu zboží.
Spotřebitel nemá právo zrušit prodej, pokud je nesoulad se smlouvou nevýznamný. Jakákoli doba odstavení věci za účelem její opravy nebo výměny pozastavuje běh záruky, která zbývala do dodání repasované věci. "Výše uvedená práva vyplývají z použití článků L. 217-1 až L. 217-32 spotřebitelského zákoníku.
Prodávajícímu, který ve zlé víře brání realizaci zákonné záruky souladu, hrozí pořádková pokuta v maximální výši 300 000 eur, která může být zvýšena až na 10 % průměrného ročního obratu (článek L. 241-5 spotřebitelského zákoníku).
Spotřebitel má rovněž nárok na zákonnou záruku za skryté vady podle článků 1641 až 1649 občanského zákoníku, a to po dobu dvou let od zjištění vady. Tato záruka opravňuje držitele ke snížení ceny, pokud je zboží ponecháno, nebo k vrácení peněz v plné výši při vrácení zboží.
8.1 Na všechny Produkty získané na Stránkách se vztahují následující právní záruky, které jsou stanoveny Občanským zákoníkem a Spotřebitelským zákoníkem.
8.2 Odběratel je však řádně informován o tom, že jakákoli úprava, řezání nebo přizpůsobení jedné nebo více částí dodaných Výrobků brání uplatnění souvisejících právních záruk, které jsou definovány níže.
8.3 Podle článků L.217-3 a násl. spotřebitelského zákoníku "prodávající dodá zboží, které je v souladu se smlouvou a kritérii stanovenými v článku L.217-5" a "je odpovědný za jakékoli rozpory se smlouvou existující v době dodání zboží ve smyslu článku L. 216-1, které se objeví do dvou let od dodání". Prodávající "je také ve stejných obdobích odpovědný za jakýkoli nesoulad vyplývající z obalu, montážního návodu nebo instalace, pokud mu to bylo účtováno smlouvou nebo bylo provedeno na jeho odpovědnost, nebo pokud je nesprávná instalace provedená spotřebitelem, jak je stanoveno ve smlouvě, způsobena mezerami nebo chybami v návodu k instalaci poskytnutém prodávajícím". Záruku za shodu lze uplatnit v případě, že se v den převzetí výrobku vyskytla vada.
8.4. Za podmínek stanovených v článku L.217-4 Spotřebitelského zákoníku se Výrobek považuje za ve shodě se smlouvou:
"1° Odpovídá popisu, druhu, množství a jakosti, zejména pokud jde o funkčnost, kompatibilitu, interoperabilitu nebo jakoukoli jinou vlastnost stanovenou ve smlouvě;
2° je vhodný pro jakékoli zvláštní použití, které spotřebitel požaduje a o němž se prodávající dozví nejpozději při uzavření smlouvy a které prodávající přijal;
3° Dodává se s veškerým příslušenstvím a návodem k montáži, které musí být dodány v souladu se smlouvou;
4° Budou aktualizovány v souladu se smlouvou. ».
Kromě toho je výrobek považován za vyhovující, pokud splňuje kritéria stanovená v článku L.217-5 spotřebitelského kodexu:
"1° Je vhodný pro obvyklé použití zboží stejného druhu, případně s přihlédnutím k ustanovením právních předpisů Evropské unie a vnitrostátních právních předpisů, jakož i ke všem technickým normám, nebo pokud takové technické normy neexistují, ke zvláštním kodexům chování platným v daném odvětví
2. V příslušných případech má vlastnosti, které prodávající předložil spotřebiteli ve formě vzorku nebo modelu před uzavřením smlouvy;
3. Digitální prvky v nich obsažené se případně poskytují v souladu s nejnovější verzí, která je k dispozici v době uzavření smlouvy, pokud se strany nedohodnou jinak;
4. V případě potřeby je dodáván s veškerým příslušenstvím, včetně obalu, a návodu k montáži, který může spotřebitel legitimně očekávat;
5. V příslušných případech jsou mu poskytovány aktualizace, které může spotřebitel legitimně očekávat v souladu s ustanoveními článku L. 217-19;
6° odpovídá množství, jakosti a dalším vlastnostem, a to i pokud jde o trvanlivost, funkčnost, kompatibilitu a bezpečnost, které může spotřebitel legitimně očekávat u zboží stejného druhu, a to s ohledem na povahu zboží, jakož i veřejná prohlášení učiněná prodávajícím jakoukoli osobou v řetězci transakcí, nebo osobou jednající jejich jménem, včetně reklamy nebo označování. ».
8.5. Rozpor se smlouvou nového zboží, který se objeví do dvaceti čtyř (24) měsíců od dodání zboží, se v případě, že není prokázán opak, považuje za existující v době dodání, pokud tento předpoklad není neslučitelný s povahou zboží nebo uplatňovanou vadou.
8.6 V souladu s článkem L.217-7 Spotřebitelského kodexu se však tato domněnka neuplatní, pokud "je neslučitelná s povahou [Produktu] nebo údajným nesouladem se smlouvou". V tomto ohledu může společnost HOORTRADE analyzovat sporný výrobek za účelem určení, zda zjištěná vada existovala či neexistovala v den dodání výrobku zákazníkovi. Po uplynutí zákonné lhůty však bude na Zákazníkovi, aby prokázal, že vada existovala v době převzetí Výrobku.
8.7. Aby mohla společnost HOORTRADE vyvrátit předpoklad shody, musí být každá žádost o výměnu nebo opravu nevyhovujících výrobků v rámci zákonné záruky shody doprovázena fotografiemi, aby se usnadnilo zpracování žádosti a aby společnost HOORTRADE mohla učinit nezbytná zjištění.
8.8 V souladu s článkem L.217-8 Spotřebitelského zákoníku "v případě rozporu se smlouvou má spotřebitel právo na to, aby zboží bylo uvedeno do souladu opravou nebo výměnou, nebo pokud to není možné, snížením ceny nebo ukončením smlouvy". Článek L217-12 spotřebitelského zákoníku však stanoví, že "prodávající nesmí postupovat podle volby spotřebitele, pokud je požadované splnění požadavků nemožné nebo je spojeno s nepřiměřenými náklady, zejména pokud jde o: 1. hodnotu zboží při absenci rozporu se smlouvou; 2° Rozsah nesouladu; a 3° Možnost zvolit si jinou možnost bez větších obtíží pro spotřebitele. Prodávající může odmítnout uvést nemovitost do souladu, pokud je to nemožné nebo je to spojeno s nepřiměřenými náklady, zejména pokud jde o 1° a 2°". ». Společnost HOORTRADE se zavazuje nabídnout klientovi jako prioritu a upřednostnit výměnu nevyhovujících částí produktu. Výměna produktu bude považována za první možnost v případech zjevné nemožnosti shody z důvodu opravy zboží.
8.9. Zákazník nemůže požadovat snížení kupní ceny výrobku nebo zrušení prodeje proti vrácení ceny, pokud k jeho splnění dojde po uplynutí lhůty třiceti (30) dnů od žádosti zákazníka, pokud je překročení této lhůty přičitatelné zákazníkovi, zejména z důvodu neschopnosti reagovat na požadavky společnosti HOORTRADE za účelem zpracování jeho žádosti.
8.10. V souladu s článkem L.217-3 francouzského spotřebitelského zákoníku se na žalobu vyplývající z nesouladu s předpisy vztahuje promlčecí lhůta podle článků 2224 a násl. francouzského občanského zákoníku.
8.11 Zákonná záruka za shodu platí nezávisle na poskytnuté obchodní záruce.
Zákonná záruka za skryté vady
8.12 Podle § 1641 až 1649 občanského zákoníku může Zákazník požadovat uplatnění záruky za skryté vady, pokud se prezentované vady neobjevily v době nákupu, jsou před koupí a jsou dostatečně závažné (vada musí buď učinit Výrobek nevhodným k použití, ke kterému je určen, nebo toto použití omezit do té míry, že by Kupující Výrobek nekoupil nebo by jej v takovém okamžiku nezakoupil). cenu, pokud by o závadě věděl).
8.13 Stížnosti nebo žádosti o vrácení peněz za nevyhovující výrobek musí být podány poštou nebo prostřednictvím kontaktního formuláře určeného k tomuto účelu a přístupného na stránkách ze zákaznické oblasti. Zákazníkovi bude vrácena částka za jeho objednávku pomocí stejného platebního prostředku, který byl použit pro počáteční transakci. Náklady na vrácení peněz (zejména náklady na vrácení příslušného výrobku) zůstávají na náklady společnosti HOORTRADE.
8.14 V případě zjištění skryté vady se společnost HOORTRADE snaží pokud možno upřednostnit výměnu vadného dílu nebo výrobku, aby bylo zaručeno rychlé a účinné vyřešení problému. V souladu s článkem 1644 občanského zákoníku si však zákazník vyhrazuje právo zvolit si zrušení prodeje nebo snížení ceny podle svých preferencí.
8.15 V souladu s článkem 1648 odst. 1 občanského zákoníku je Zákazník informován, že "žalobu vyplývající z vad musí kupující podat do dvou let od zjištění vady".
Garance opravy motoru
8.16 Kromě zákonné záruky shody nabízí společnost HOORTRADE Zákazníkovi obchodní záruku pokrývající opravu mechanických prvků motorizací křídlových bran a posuvných bran (dále jen "Zařízení").
8.17 Jakákoli žádost o implementaci této záruky bude mít za následek diagnostiku zařízení společností HOORTRADE. Vyřízení požadavku zákazníka se bude lišit v závislosti na následujících situacích:
8.17.1. V případě nemožné opravy společnost HOORTRADE vymění výrobek za identický nebo ekvivalentní výrobek.
8.17.2. Pokud je požadavek na opravu podán během období dvaceti čtyř (24) měsíců, na které se vztahuje zákonná záruka shody, společnost HOORTRADE opraví zařízení bezplatně pro zákazníka, pokud se tento nerozhodne pro výměnu výrobku v souladu s volbou provedenou v rámci zákonné záruky shody za podmínek článku 8.5 těchto VOP. Jakákoli oprava provedená v této lhůtě bude mít za následek prodloužení zákonné záruky na shodu o šest (6) měsíců v souladu s článkem L.217-3 spotřebitelského zákoníku.
8.17.3. Pokud je požadavek na opravu podán po uplynutí doby dvaceti čtyř (24) měsíců, na kterou se vztahuje zákonná záruka shody, společnost HOORTRADE vyúčtuje fakturu za opravu zařízení na základě cenové nabídky předem schválené zákazníkem.
8.18 Společnost HOORTRADE se zavazuje postarat se o navrácení zařízení k opravě. HOORTRADE se také zavazuje vrátit opravené zařízení zákazníkovi, a to bez dalších nákladů pro něj.
8.19 Tato obchodní záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným použitím, zanedbáním, nedodržením pokynů k instalaci, použití a údržbě, úpravou nebo opravou produktu poskytovatelem třetí strany.
9.1 Každá ze stran je odpovědná za následky vyplývající z jejích chyb, omylů nebo opomenutí a způsobujících přímou škodu druhé straně.
Odpovědnost klienta
• 9.2 Produkty jsou určeny k instalaci a používání při běžném používání a údržbě. V případě poškození produktu způsobeného extrémními povětrnostními podmínkami (bouře, krupobití, povodně, silný vítr atd.) nemůže být společnost HOORTRADE zodpovědná za opravu nebo výměnu těchto produktů. Za škody způsobené extrémními povětrnostními jevy nebo nepředvídatelnými událostmi, které společnost HOORTRADE nemůže ovlivnit, nese výhradní odpovědnost klient. Škody způsobené nepřízní počasí mohou být kryty z pojištění domácnosti uzavřeného klientem. Klientovi se doporučuje, aby si u své pojišťovny ověřil, zda jeho pojištění domácnosti zahrnuje krytí takových škod. Klient se musí obrátit na své pojištění domácnosti s žádostí o náhradu škody způsobené extrémními povětrnostními jevy.
9.3 V souladu s článkem L216-2 Spotřebitelského zákoníku přechází jakékoli riziko ztráty nebo poškození výrobku na spotřebitele v okamžiku, kdy jej fyzicky převezme. Za škody způsobené vandalskými činy, ke kterým dojde po dodání Produktu, nese výhradní odpovědnost Zákazník. Taková škoda může být kryta z pojištění domácnosti sjednaného Klientem. Klientovi se doporučuje, aby si u své pojišťovny ověřil, zda jeho smlouva zahrnuje krytí tohoto typu pojistné události.
Doporučuje se, aby si Klient sjednal pojištění proti rizikům vandalismu.
9.4 Zákazník je výhradně odpovědný za kvalitu, přesnost, relevanci a přesnost informací, které poskytuje na stránkách za účelem zadání a potvrzení své objednávky. Jakákoli chyba na její straně, pokud jde o informace sdělené společnosti HOORTRADE při zadávání objednávky, která by mohla mít vliv na dodání objednaných výrobků, může vést k tomu, že společnost HOORTRADE bude fakturovat náklady nezbytné k naplánování nové dodávky. Společnost HOORTRADE nemůže být v tomto ohledu činěna odpovědnou.
9.5 Klient je výhradně odpovědný společnosti HOORTRADE a případně třetím stranám za jakoukoli škodu jakékoli povahy způsobenou informacemi sdělenými, přenášenými nebo šířenými při zadávání objednávky a uplatňování těchto VOP, jakož i za jakékoli porušení těchto smluvních ustanovení ze strany společnosti.
9.6 Zákazník je výhradně odpovědný za výběr Výrobků, které si objedná prostřednictvím Stránek.
9.7 Montáž a montáž dodaného Výrobku (Výrobků) se provádí na výhradní odpovědnost Odběratele. Stejně tak jakékoli řezání Výrobku nebo úprava části tvořící Výrobek se provádí na výhradní odpovědnost Zákazníka. Společnost HOORTRADE za žádných okolností nenese odpovědnost za montáž, která není v souladu s pravidly techniky nebo návodem k montáži a použití.
9.8 Aby bylo zajištěno, že stížnost zákazníka bude řádně vyřízena, musí zákazník zkontrolovat stav a obsah své zásilky v den doručení, aby mohl formulovat nezbytné výhrady za podmínek uvedených v článku 5) a neprodleně informovat společnost HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře o jakékoli zjištěné závadě. V případě vady nesmí Klient pokračovat v montáži Výrobku před vyřízením jeho reklamace společností HOORTRADE. V případě montáže výrobku nemůže být společnost HOORTRADE činěna odpovědnou za jakékoli vady zjištěné po sestavení výrobku. V důsledku toho, pokud zákazník neinformuje společnost HOORTRADE o existenci vadného dílu a sestaví jej jako součást montáže výrobku, nebude se moci spolehnout na nesoulad dílu.
9.9 Pokud svěří montáž a instalaci Výrobku nebo získaného náhradního dílu na vlastní náklady profesionálnímu poskytovateli služeb nebo instalačnímu technikovi třetí strany, zůstává tento výhradně odpovědný za montáž, prostředky použité k tomuto účelu a za jakékoli škody, které by mohly vzniknout Zákazníkovi a/nebo Výrobku během nebo na konci jeho instalace. V případě zásahu třetí strany profesionálního poskytovatele služeb nebo instalatéra najatého zákazníkem, společnost HOORTRADE nepokryje náklady spojené s tímto zásahem, včetně nákladů souvisejících s výměnou dílů nebo opravou. Veškeré náklady spojené s tímto zákrokem zůstávají ve výhradní odpovědnosti Klienta.
Společnost HOORTRADE nemůže být v žádném případě v tomto ohledu činěna odpovědnou. Jakýkoli požadavek podaný na poprodejní servis společnosti HOORTRADE v tomto případě bude společností HOORTRADE zamítnut. Jakákoli případná vada konstrukce nebo tvaru součásti tvořící Výrobek před jeho montáží, vrtáním apod. musí být v tomto případě neprodleně oznámeno společnosti HOORTRADE s tím, že se zákazník poté zavazuje pozastavit montáž svěřenou odborníkovi třetí strany. Společnost HOORTRADE nenese odpovědnost za zjištěnou vadu, pokud je sporná část nainstalována nebo začleněna do struktury produktu, a to i přes oznámení zaslané společnosti HOORTRADE.
Odpovědnost společnosti HOORTRADE
9.10 Společnost HOORTRADE zavede veškerá nezbytná opatření, aby zajistila, že Zákazníkovi budou dodávány kvalitní Výrobky za optimálních podmínek. Společnost HOORTRADE přebírá plnou odpovědnost za produkty nabízené klientům na těchto stránkách a bude se zabývat výhradně případnými nároky souvisejícími s uvedenými produkty.
9.11 Společnost HOORTRADE však nemůže být činěna odpovědnou za jakoukoli škodu, která může být přičítána buď samotnému Zákazníkovi, nebo nepředvídatelnému a nepřekonatelnému jednání třetí strany, která není součástí smlouvy, nebo v případě vyšší moci.
9.12 Zákazník dále nenese odpovědnost za jakoukoli škodu, kterou utrpí v důsledku nesprávného použití nebo montáže/montáže Výrobků, které nejsou v souladu s pokyny, ať už tuto instalaci provádí sám Zákazník nebo poskytovatel služeb třetí strany jmenovaný Zákazníkem.
9.13 V případě stížnosti zákazníka týkající se vady zjištěné na výrobku se společnost HOORTRADE zavazuje potvrdit přijetí žádosti zákazníka do čtyřiceti osmi (48) pracovních hodin od obdržení úplného souboru zákazníka (reference, množství, fotografie, jakékoli informace požadované společností HOORTRADE). V případě závady zjištěné na výrobku a potvrzené společností HOORTRADE se společnost HOORTRADE zavazuje nabídnout klientovi řešení přizpůsobené jeho požadavku do čtrnácti kalendářních dnů od potvrzení, že reklamace byla vyřízena. Toto řešení bude realizováno za předpokladu, že zákazník bude promptně reagovat na požadavky společnosti HOORTRADE a aktivně spolupracovat při vyřizování své stížnosti.
Rozšířená odpovědnost výrobce
9.14 Hoortrade je registrován u ADEME prostřednictvím následujících orgánů v souladu se svými povinnostmi s ohledem na odpovědnost výrobců, která mu přísluší podle zákona AGEC:
LEKO pod jedinečným identifikátorem FR341859_01RGTM pro správu obalů pro domácnost
Ecohouse pod unikátním identifikátorem FR341859_10VDLX pro správu použitého nábytku
Ekosystém pod jedinečným identifikátorem FR341859_05DKYV pro nakládání s odpadními elektrozařízeními
Valdelia pod jedinečným identifikátorem FR341859_04ULNJ pro nakládání s výrobky a materiály pro stavební konstrukce
V rámci uplatňování zákona AGEC můžete za určitých podmínek bezplatně vyměnit svůj starý produkt za účelem nákupu nového ekvivalentního produktu. Výměna je možná pro produkt stejného typu jako zakoupený produkt a o stejném objemu. Pokud si přejete využít výhod tohoto výměny, zveme vás, abyste před zadáním objednávky kontaktovali náš zákaznický servis, který zkontroluje, zda máte nárok na podmínky, a který se postará o organizaci výměny.
Zpětný odběr drobných výrobků
10.1 Hoortrade nevezme zpět malé použité produkty z vašeho domova, pokud jsou doručeny nové produkty zakoupené na jejích webových stránkách. Ty lze bezplatně odevzdat na jednom ze sběrných míst dle vašeho výběru, které najdete na následujícím odkazu: quefairedemesdechets.ademe.fr/ nebo v jakékoli ekologické organizaci, která sbírá odpad z příslušných produktů. Malým výrobkem se rozumí jakýkoli výrobek, který lze přepravovat bez vybavení, tj. výrobek vážící méně než 20 kg a jehož rozměry (šířka + délka + výška) jsou menší než 2 metry.
Zpětný odběr objemných produktů
10.2 Pokud si na stránkách zakoupíte objemný produkt, můžete požádat o vrácení produktu stejné povahy a velikosti. Produkt na protiúčet musí být v množství stejném nebo menším než produkt(y) zakoupený od Hoortrade.
Výrobek musí být před zpětným převzetím rozebrán a zabalen do jedné nebo více krabic, jejichž rozměry nesmí přesáhnout 200 cm na délku a 30 kg na krabici, aby měly stejné rozměry jako dodané produkty. Použité produkty musí být v den vrácení k dispozici a připraveny k vyzvednutí. Výrobek převzatý zpět nesmí ohrozit bezpečnost a zdraví dopravce.
Zpětný odběr musí být oznámen před umístěním objednávky na web. Může k tomu dojít v době dodání nového produktu nebo později. Dopravce bude oprávněn odmítnout vrácení vašeho použitého produktu, pokud nebude splňovat výše uvedené podmínky.
11.1 Na Stránce je zřízeno řešení pro shromažďování, šíření a kontrolu recenzí týkajících se zkušeností Zákazníků s ohledem na jejich objednávku a nabízené Produkty. Recenze jsou vždy shromažďovány na základě skutečných zkušeností s nákupem a používáním produktů v souladu s Omnibus Directive.
11.2 Po zakoupení může společnost SKEEPERS kontaktovat zákazníka e-mailem prostřednictvím svého řešení OVĚŘENÉ RECENZE za účelem zveřejnění recenze týkající se jeho zkušeností s nákupem a také jeho zkušeností s používáním zakoupených Výrobků.
11.3 Klient má možnost zanechat recenzi po dobu tří měsíců od výzvy zaslané e-mailem. Spotřebitelé, kteří podali recenzi, ji budou moci upravit po dobu tří měsíců od jejího sepsání. Kromě toho může pouze požádat o stažení svého názoru.
11.4 Zákazník se zavazuje zanechat recenzi na základě svých skutečných zkušeností se značkou a produktem. Nesmí být považováno za nesrozumitelné, nevhodné, urážlivé, pomlouvačné, diskriminační, obviňující, rasistické nebo zahrnující výzvu k právním krokům. Hodnocení recenze a komentář by měly být také relevantní k uvedenému tématu a měly by se vzájemně shodovat. Účelem přezkumu nesmí být zkreslování průměru hodnocené společnosti, obsahovat konkrétní prvky střetu zájmů nebo zmiňovat jméno konkurenta a/nebo vybízet k nákupu od konkurence. Recenze nesmí obsahovat propagační nebo spamové materiály a/nebo zmiňovat jiné webové stránky. Recenze nesmí obsahovat žádné osobní údaje ani žádné jiné informace, které by mohly recenzenta identifikovat, kontaktovat recenzenta nebo vést ke krádeži identity. V případě porušení bude oznámení automaticky zamítnuto.
11.5 Stránky si vyhrazují právo znovu kontaktovat zákazníka na základě jeho názoru a přímo na něj reagovat v rámci jeho práva na odpověď.
11.6 Uložením své recenze na stránky klient přiděluje společnosti Hoortrade právo reprodukovat, reprezentovat, překládat, přizpůsobovat a využívat celou recenzi nebo její část, a to jakýmikoli technickými a/nebo digitálními prostředky známými nebo neznámými k dnešnímu dni, v jakémkoli formátu a na jakémkoli typu média. Tento převod majetkových práv je poskytován bezplatně a nikoli výlučně, pro celý svět a po celou zákonnou dobu ochrany práv duševního vlastnictví od podání výpovědi Klientem.
12.1 Stránky, stejně jako databáze, texty, dokumenty, informace, obrázky, fotografie, grafika, loga nebo jakékoli jiné údaje jsou chráněny podle článků L.111-1 a násl. zákona o duševním vlastnictví a zůstávají výhradním vlastnictvím společnosti HOORTRADE nebo případně jejich příslušných vlastníků, od kterých společnost HOORTRADE získala potřebná provozní oprávnění.
12.2 Společnost HOORTRADE zůstává vlastníkem všech práv duševního vlastnictví registrovaných a registrovaných u Národního institutu duševního vlastnictví (INPI) a vztahujících se ke stránkám, jakož i všech práv duševního vlastnictví a autorských práv vztahujících se k jakémukoli jinému rozlišovacímu znaku, který k nim patří.
12.3 Jakákoli reprodukce a/nebo zobrazování, stahování, překlad, adaptace, využívání, distribuce, šíření a/nebo sdělování v jakékoli formě, ať už komerční nebo nekomerční, celých stránek nebo jejich části nebo jakýchkoli práv duševního vlastnictví náležejících společnosti HOORTRADE je přísně zakázáno. Klient se také zdrží jakéhokoli jednání nebo jednání, které by mohlo přímo nebo nepřímo porušovat práva duševního vlastnictví společnosti HOORTRADE.
12.4 V případě, že dojde k porušení práv duševního vlastnictví vztahujících se ke stránkám nebo práv společnosti HOORTRADE, je zákazník vyzván, aby to nahlásil společnosti HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře v zákaznické oblasti stránek.
13.1 Klient je informován, že vytvoření jeho/jejího osobního účtu, jakož i zadání a ověření jeho/její objednávky na stránce vede ke shromažďování a zpracování osobních údajů, které se ho týkají a jejichž použití podléhá ustanovením zákona č. 78-17 ze dne 6. ledna 1978 o informačních technologiích, a evropské nařízení 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR").
13.2 Společnost HOORTRADE zpřístupňuje zákazníkovi na svých stránkách zásady ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na následující adrese URLwww.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/privacy - www.casanoov.at/privacy/ - www.casanoov.ie/privacy/ - www.casanoov.dk/privacy/ - www.casanoov.fi/privacy/ - www.casanoov.se/privacy/ - www.casanoov.co.uk/privacy/ - www.casanoov.cz/privacy/ - www.casanoov.gr/privacy/ - www.casanoov.hr/privacy/ - www.casanoov.hu/privacy/ - www.casanoov.lt/privacy/ - www.casanoov.lv/privacy/ - www.casanoov.ro/privacy/ - www.casanoov.si/privacy/ - www.casanoov.sk/privacy/ a popisující zásady shromažďování a zpracování osobních údajů praktikované společností HOORTRADE, jakož i práva, která má zákazník ve vztahu k jeho údajům.
14.1 Tyto Podmínky jsou sepsány ve francouzském jazyce.
14.2 V případě, že je třeba je přeložit do jednoho nebo více jazyků, bude mít v případě sporu přednost pouze francouzská verze textu.
15.1 Tyto VOP se řídí francouzským právem.
15.2 V případě sporu, který může vést k těmto VOP (nebo kterémukoli z jejich ustanovení) a/nebo ke vztahu mezi stranami, může Klient podle své volby, kromě jednoho ze soudů místně příslušných podle občanského soudního řádu, podat žalobu proti soudu v místě, kde měl bydliště v době uzavření smlouvy nebo vzniku škodné události.
15.3 Podle článku L.612-1 spotřebitelského zákoníku se připomíná, že "každý spotřebitel má právo bezplatně se obrátit na spotřebitelského mediátora za účelem smírného vyřešení sporu mezi ním a profesionálem. Za tímto účelem profesionál zaručuje spotřebiteli účinné využití systému spotřebitelské mediace."
15.4 V souladu s nařízením č. 2015-1033 ze dne 20. srpna 2015 a prováděcím nařízením č. 2015-1382 ze dne 30. října 2015 může být jakýkoli spor nebo tzv. spotřebitelský spor podle článku L.612-2 spotřebitelského zákoníku vyřešen smírnou cestou u CMAP – Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.
15.5 Aby mohl Klient předložit svůj spor mediátorovi, může:
(i) vyplněním formuláře na internetových stránkách CMAP: www.mediateur-conso.cmap.fr; nebo
(ii) zaslat svou žádost jednoduchou nebo doporučenou poštou na adresu CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; nebo
(iii) pošlete e-mail společnosti consommation@cmap.fr.
15.6 Připomínáme, že mediace není povinná, pokud zákon nestanoví jinak, a je nabízena za účelem řešení sporů tím, že se vyhnete soudnímu řízení.
(Tento formulář prosím vyplňte a zašlete pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
K rukám: HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie – 69007 LYON – Francie
Tímto Vás informuji o svém odstoupení od smlouvy týkající se Objednací číslo: ________________
A pokud jde o níže uvedené produkty:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Obdržel: __ / __ / ____
Moje jméno a adresa:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Přijímám nabídku služby vrácení zboží nabízenou společností Hoortrade (odstavec 7.7 VOP)
Datum: __ / __ / ____
Podpis (pouze v případě papírového oznámení tohoto formuláře):
Pays | Ville | PSČ |
---|---|---|
Španělsko | ||
Ceuta | 51001 ➜ 51005 | |
Melilla | 52001 ➜ 52005 | |
Kanárské ostrovy | 35XXX | |
Baleáry | 07XXX | |
UK | ||
Ostrov Wight | PO30 až PO41 | |
Anglesey (Ynys Mon) | LL58 až LL78 | |
Shetland | EA1 až EA3 | |
Orknejské ostrovy (Orkneje) | KW15 až KW17 | |
Vnější Hebridy | HS1 až HS9 | |
Dumat | PA64 až PA75 | |
Skye | IV41 až IV56 | |
Ostrova Islay | PA42 až PA49 | |
Arran | KA27 | |
Bute | PA20 až PA21 | |
Coll & Tažený | PA77, PA78 | |
Svatý ostrov (Anglesey) | LL65 | |
Portland | T5D | |
Lindisfarne (Svatý ostrov) | TD15 | |
Ostrov Man | IM1 až IM9 | |
Jersey | JE1 až JE4 | |
Guernsey | GY1 až GY10 | |
Itálie | ||
San Marino | 4789X | |
Livigno | 23041 | |
Vatikán | 00120 | |
Norsko | ||
Longyearbyen | 9170 | |
Špicberky | 9171 | |
Isfjord pä Svalbard | 9172 | |
Ny-Alesund | 9173 | |
Hopen | 9174 | |
Sveagruva | 9175 | |
Bjornoya | 9176 | |
Hornsund | 9177 | |
Barentsburg | 9178 | |
Pyramiden | 9179 | |
Portugal | ||
Madeira | 9000 ➜ 9390 9400 |
|
Azory | 9500 ➜ 9690 9700 ➜ 9950 9960 ➜ 9989 |
Doručení
6/10 dní
Bezpečné platby
Doprava zdarma
Bezkontaktní
doručení
Vítejte v Casanoov!
Specialista na online prodej vybavení určeného pro okolí domu, Casanoov si dává záležet, aby vám nabídl kompletní nabídku k vymezení vašeho exteriéru podle nejnovějších trendů na trhu s mimořádně konkurenceschopnými cenami.
Objevte naši širokou nabídku křídlových bran, posuvných bran, bran a hliníkových plotů, nejnovější trend současnosti z hlediska materiálu.
Všechny naše produkty byly navrženy a navrženy ve formě stavebnic.
/>Snadná a rychlá instalace, instalace bran a plotů Casanoov svépomocí bude dětskou hrou.
Všechny naše modely byly navrženy tak, aby spojovaly bezpečnost a estetiku.
Casanoov vám pomůže nabídnout splní všechna vaše přání a požadavky: klasické modely s plnou výplní, poloprolamované, prolamované nebo ultra prolamované (barred) nebo modernější s našimi designovými modely. V Casanoov děláme vše pro to, abyste byli spokojeni!
Naše designové modely jsou inspirovány a navrženy ve Francii, jsou vám nabízeny v 6 variantách a každý má jedinečné ozdobné talíře, které jsme pro vás navrhli.
Vyberte si sortiment, který vám nejlépe vyhovuje pro moderní exteriér, který vám vyhovuje.
A pro ještě modernější exteriér zvažte automatizaci vašeho vjezdu a projděte si naši kategorii motorizace, která vám nabízí automaty pro křídlové a posuvné brány přizpůsobené vašim potřebám.
Objevte také veškeré naše příslušenství pro harmonický exteriér, jako jsou naše hliníkové sloupky v barvách odpovídajících našim branám, brankám a zahradním plotům.
Aby byl váš výběr snazší, máte k dispozici všechny technické informace i vizuály situ na všech našich produktových listech.
Platby jsou bezpečné a doručení je zdarma. Užijte si a šťastné nakupování!