Po potvrzení vašich nákupů vám bude stržena částka za vaši objednávku.
V rezervaci
Celkem před slevou
Kč
Sleva
- Kč
Code
- Kč
Celkem k úhradě (včetně DPH)
Kč
nebo
Pro všechny vaše dotazy týkající se vašich minulých objednávek vám doporučujeme kontaktovat nás pomocí kontaktního formuláře.
V současné době doručujeme do přibližně deseti různých zemí po celé Evropě: Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Belgie, Holandsko a Polsko. Pro ostrovy: Doručujeme také na pevninské francouzské ostrovy (např. Korsika). V současné době však nedoručujeme do francouzských zámořských území. Upozornění: Je důležité si vytvořit účet v zemi, kam si přejete, aby vám byla objednávka doručena. Například pokud žijete ve Francii a chcete, aby vám byla objednávka doručena do Francie, je nezbytné si vytvořit účet na webových stránkách casanoov.fr. Jinak nebude doručení do Francie možné / Jinak vám nebude možné nechat si objednávku doručit do této země.
V současné době nabízí Casanoov pouze antracitově šedou (RAL 7016). Matná pískovaná bílá barva bude brzy k dispozici u některých našich modelů. V budoucnu bude Casanoov nabízet i řadu barev. Konkrétněji vám v současné době nemůžeme nabídnout konkrétní barvu. K dispozici jsou pouze produkty a barvy prezentované na webových stránkách.
Všechny naše produkty mají 2letou komerční záruku.
Vědomě jsme se rozhodli nenabízet vám prémiové telefonní číslo, na kterém byste mohli nedostat všechny odpovědi na své otázky. Snažíme se: Zveřejnit online všechny potřebné informace (jasné pokyny a rozložené pohledy, technické specifikace, hodnocení atd.) Odpovědět na všechny vaše písemné požadavky do 24 pracovních hodin: písemné odpovědi jsou obvykle podrobnější a přesnější než telefonický rozhovor. Zavolat zpět našim zákazníkům, pokud nám to pomůže lépe uspokojit jejich potřeby. Chcete-li to udělat, zašlete nám prosím požadavek prostřednictvím formuláře a na níže uvedenou otázku odpovězte ne: „Našli jste odpověď na svou otázku?“
Naše produkty se prodávají výhradně online. Bohužel nemáme showroom, kde byste si mohli prohlédnout vizuální vzhled našich produktů, ani prodejnu, kde byste si je mohli zakoupit na místě. Snažíme se vám poskytnout veškeré technické informace, které potřebujete k výběru, na našich webových stránkách, ať už v Často kladených otázkách nebo v našich produktových listech. Pokud například potřebujete další informace o: Produktu, podívejte se na záložku „Potřebuji informace o produktu“. Informace o doručení naleznete v části „Potřebuji informace o doručení“. Informace o platbě naleznete v záložce „Potřebuji platební informace“. Abychom vám poskytli představu o konečném výsledku a kvalitě našich produktů v reálných situacích, nabízíme našim zákazníkům možnost předvést jejich práci. Pokud si přejete, můžete si tyto projekty prohlédnout přímo na našich webových stránkách. Za tímto účelem vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na stránku jeho produktu: Poté klikněte na záložku „Fotografie zákazníků“. Poté budete přesměrováni na všechny fotografie zveřejněné našimi zákazníky, které nám ukazují jejich instalace.
Chcete získat více informací o Casanoovu? Zveme vás k přečtení informací uvedených na následujících odkazech: Právní upozornění Naše závazky Kdo jsme Chcete nás kontaktovat telefonicky? Vědomě jsme se rozhodli, že vám nenabízíme prémiové telefonní číslo, kde byste nemuseli dostat všechny odpovědi na vaše otázky. Snažíme se: Umístit všechny potřebné informace online (jasné pokyny a rozložené pohledy, technické specifikace, hodnocení atd.) Odpovědět na všechny vaše písemné požadavky do 24 pracovních hodin: písemné odpovědi jsou obecně podrobnější a přesnější než telefonický rozhovor. Zavolat našim zákazníkům zpět, pokud nám to pomůže lépe uspokojit jejich potřeby. Chcete-li to udělat, zašlete nám prosím žádost prostřednictvím formuláře a odpovězte ne na níže uvedenou otázku: „Našli jste odpověď na svou otázku?“ Chcete vědět, zda existují prodejny Casanoov? Naše produkty se prodávají výhradně online. Bohužel nemáme showroom, kde byste si mohli prohlédnout vizuální vzhled našich produktů, ani prodejnu, kde byste si mohli zakoupit na místě. Snažíme se vám poskytnout veškeré technické informace, které potřebujete k výběru, na našich webových stránkách, ať už v Často kladených otázkách nebo v našich produktových listech. Pokud například potřebujete další informace o: Produktu, podívejte se prosím na záložku „Potřebuji informace o produktu“. Dodávce, podívejte se prosím na záložku „Potřebuji informace o dodávce“. Platbě, podívejte se prosím na záložku „Potřebuji platební informace“. Abychom vám poskytli představu o konečném výsledku a kvalitě našich produktů v reálných situacích, nabízíme našim zákazníkům možnost předvést jejich práci. Pokud si přejete, můžete si tyto projekty prohlédnout také přímo na našich webových stránkách. Za tímto účelem vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na stránku jeho produktu: Poté klikněte na záložku „Fotografie zákazníků“. Poté budete přesměrováni na všechny fotografie zveřejněné našimi zákazníky, které nám ukazují jejich instalace.
Vyhledejte a vyberte produkt, který Casanoov nabízí, prostřednictvím kategorií produktů nebo přímo přes vyhledávací lištu. Poté se dostanete na stránku produktu: Přidejte položku (položky) dle vašeho výběru kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“. Váš košík se zobrazí vpravo; nyní můžete zadat objednávku (nebo pokračovat v nákupu, pokud vás zajímají další produkty). Odeslání objednávky vyžaduje vytvoření uživatelského účtu (v případě potřeby viz otázka „Jak si vytvořím účet?“), abychom znali dodací adresu, fakturační adresu a užitečné kontaktní informace, aby doručovatel mohl naplánovat a zajistit doručení v dobrých podmínkách. * Vaše potřeba je sdělit nám preferovaný způsob platby pro registraci objednávky a my se postaráme o vše ostatní! Obdržíte automatický e-mail s potvrzením, že vaše objednávka byla zaregistrována. Objednávku poté během několika příštích dnů připravíme a odešleme. Průběh vaší objednávky můžete sledovat ve své zákaznické sekci v sekci „Moje objednávky“. Jakmile budete přesměrováni do sekce „Moje objednávky“, klikněte u dané objednávky na „Zobrazit podrobnosti“: Sledování vaší objednávky můžete nakonec zobrazit kliknutím na „Sledovat balík“: Poznámka: Může se jednat o problém s vaší platební metodou, který nám brání v ověření vaší objednávky. Doporučujeme vám prostudovat si informace uvedené v sekci Často kladených otázek „Platba > Platba neověřena“, abyste pochopili důvody tohoto problému. V takovém případě obdržíte e-mail s oznámením o odmítnutí platby za vaši objednávku.
Hmotnost každého z našich produktů, včetně každého balení, které odpovídá vašemu produktu, najdete přímo v jeho produktovém listu. Chcete-li to provést, vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na jeho produktový list. Poté klikněte na záložku „Technický diagram“. Zde je uvedena hmotnost a další informace specifické pro daný produkt. Můžete také kliknout na „Technické vlastnosti“. Přesnou hmotnost každého balení, které tvoří produkt, pak najdete ve spodní části sekce.
Změna směru otevírání našich produktů podléhá bezpečnostním požadavkům. Zde jsou však možnosti otevírání, které máte k dispozici v závislosti na každém typu produktu: Směr otevírání každé z našich bran a branek najdete přímo v příslušném produktovém listu. Vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na jeho produktový list: Poté klikněte na záložku „Technický diagram“: Zde je uveden směr otevírání produktu a další prvky specifické pro daný produkt.
V současné době nabízíme naše produkty pouze s doručovací službou. Momentálně nenabízíme montážní řešení. Naše brány se však snadno montují a dají se relativně rychle nainstalovat. Abychom vám pomohli s celým procesem montáže produktu, uvádíme zde informace dostupné na každém z našich produktových listů: Dobré vědět: Naši zákazníci někdy kontaktují řemeslníky nebo dodavatele, kteří se specializují na montáž a instalaci produktů podobných našim. Můžete si proto ověřit, zda ve vašem regionu existují nějací řemeslníci, kteří vám mohou pomoci s dokončením a realizací vašeho projektu. Všechny tyto informace naleznete na každém z našich produktových listů prostřednictvím těchto různých záložek: Na záložce „Technické specifikace“: Na záložce „Technický diagram“: Na záložce „Montážní pokyny“:
Všechny naše produkty jsou vyráběny v průmyslovém měřítku a dodávány vám jako sady pro svépomocnou montáž a instalaci. Casanoov proto v současné době nenabízí produkty na míru v nejpřísnějším slova smyslu. Naše produkty však byly navrženy tak, aby každý z nich splňoval vaše specifické potřeby. Aby se vaše produkty co nejlépe přizpůsobily prostoru určenému pro jejich instalaci, mají všechny naše brány, brány a ploty tu výhodu, že je lze řezat pouze na šířku. Tato možnost přizpůsobení však není k dispozici na výšku. To je dáno především profilováním svislých sloupků, které nelze řezat, protože by to ohrozilo strukturální integritu produktu. Výšky, které Casanoov v současné době nabízí, jsou: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm a 180 cm. Chcete-li změnit velikost produktu, jednoduše nařežte lamely a vodorovné sloupky pomocí vhodného vybavení (bruska se speciálním hliníkovým kotoučem, ochranou nože atd.).
U objednávek, kde jsou všechny produkty označeny jako „Skladem“, se snažíme připravit vaši objednávku za méně než 24 hodin. Dodací lhůty jsou uvedeny na každé stránce našich produktů. Za tímto účelem vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na stránku produktu: Dodací lhůta se zobrazí přímo na stránce produktu, vedle tlačítka „Přidat do košíku“. U objednávek s produkty „Rezervováno“ proběhne příprava a dodání, jakmile bude produkt skutečně opět skladem. Nabízíme vám delší dodací lhůtu, abyste mohli obdržet celou objednávku najednou. Doporučujeme zadat dvě samostatné objednávky, pokud chcete produkty skladem obdržet rychleji, a zadat druhou objednávku s produkty, které máme vyprodané. Naše poplatky za dopravu jsou zdarma, takže to nebude mít žádný vliv na vaši konečnou cenu.
Používání PayPalu je zdarma. Jednoduše si vytvořte účet PayPal nebo použijte stávající. Poté budete přesměrováni na dialogové okno spravované PayPalem, kde dokončíte platbu. Po dokončení platby vám bude po transakci zasláno potvrzení e-mailem. S PayPalem není nutné při platbě za objednávku na našich stránkách poskytovat své bankovní údaje: vaše finanční informace nejsou sdíleny s prodejcem. PayPal šifruje a zabezpečuje vaše data a funguje jako prostředník pro dokončení vašich transakcí zcela bezpečným způsobem. PayPal nabízí dle vlastního uvážení čtyřdílný platební systém. Doporučujeme kontaktovat PayPal, abyste zjistili, zda splňujete podmínky pro tuto možnost.
Aby se vaše produkty co nejlépe hodily do prostoru, ve kterém jsou určeny k instalaci, mají všechny naše otočné brány, branky a ploty výhodu v tom, že je lze zkrátit na míru. Tato možnost přizpůsobení však není k dispozici pro výšku. To je částečně způsobeno profilovanými svislými sloupky, které nelze zkrátit, protože by to ohrozilo strukturální integritu produktu. Chcete-li změnit velikost produktu, jednoduše nařežte lamely a vodorovné sloupky pomocí vhodného vybavení (bruska se speciálním hliníkovým kotoučem, ochranou nože atd.). Pokyny k přizpůsobení produktu si můžete vyžádat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Je důležité si uvědomit, že přizpůsobení vašeho produktu je výhradní odpovědností vaší společnosti.
Nejprve se musíte přihlásit ke svému účtu, který se nachází v pravém horním rohu domovské stránky: Poté se přihlaste pomocí své e-mailové adresy a hesla. Na této stránce klikněte na záložku „Moje osobní údaje“: V sekci „Moje osobní údaje“ můžete upravit všechna zadaná pole. Chcete provést změny, které tímto způsobem nejsou k dispozici? Na otázku „Našli jste odpověď na svou otázku“ níže odpovězte ne. Kontaktní formulář vám umožní požádat nás o konkrétní úpravy podle vašich potřeb.
Na našem online prodejním webu nabízíme dva typy motorů: pro posuvné brány a pro křídlové brány. ● Dva modely motorů pro posuvné brány: Motor RANGER C300 Maximální hmotnost brány: 300 kg Napájení: 230 V Příslušenství k dispozici: - 2 4tlačítkové dálkové ovladače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusů po 33 cm) Motorizace TANKER C600 Maximální hmotnost brány: 600 kg Napájení: 230 V Příslušenství k dispozici: - 2 4tlačítkové dálkové ovladače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusů po 33 cm) - Sada 2 fotobuněk PHOTOCELL - 1 semafor FLASH ● Tři modely motorů pro otočné brány: Motor RANGER B150 Maximální hmotnost na křídlo: 150 kg Maximální délka na křídlo: 2 metry Napájení: 24 V Příslušenství k dispozici: - 2 4tlačítkové dálkové ovladače Motor TANKER B250 Maximální hmotnost na křídlo: 300 kg Maximální délka na křídlo: 2,5 metru Napájení: 24 V Příslušenství: - 2 4tlačítkové dálkové ovladače 4 tlačítka - Sada 2 fotobuněk PHOTOCELL - 1 signální světlo FLASH Všechny tyto informace, včetně technických specifikací, popisů a příslušných montážních pokynů, naleznete v každém z produktových listů.
Společnost Casanoov se osobně zavazuje chránit všechny vaše osobní údaje. Tyto údaje slouží pouze k bezpečnému doručení vašich produktů. V souladu s francouzským zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 6. ledna 1978 máte právo kdykoli na přístup k vašim osobním údajům, na jejich opravu nebo na vznesení námitky proti nim. Tuto akci lze uplatnit: ● přímo na webových stránkách v sekci „Můj účet“ a poté v sekci „Moje osobní údaje“ ● písemně na náš zákaznický servis, my pak podle vašich požadavků vykonáme nezbytné kroky.
Problémy s připojením mohou být způsobeny několika faktory: ● Chyba při přihlašování na web: Možná se pokoušíte přihlásit na nesprávný web Casanoov. Pokud jste si například vytvořili účet na casanoov.fr, budete se moci přihlásit pouze na casanoov.fr. Nebudete proto moci zadat objednávku na našich dalších webech: casanoov.de / casanoov.es / atd. Ujistěte se tedy, že se přihlašujete na správný web Casanoov, na kterém jste se dříve zaregistrovali. Poznámka: Je důležité si vytvořit účet v zemi, do které si přejete, aby vám byla objednávka doručena. Pokud například žijete ve Francii a chcete, aby vám byla objednávka doručena do Francie, je důležité si vytvořit účet na webu casanoov.fr. Jinak vám nebude možné doručit objednávku do této země. ● Chyba hesla: Možná se nebudete moci přihlásit kvůli chybě hesla. V takovém případě, pokud si již nepamatujete své heslo nebo jste ho ztratili, doporučujeme vám přejít do sekce „Potřebuji informace o fungování mého účtu“, kde naleznete postup pro změnu hesla.
Fakturační adresa představuje totožnost a kontaktní údaje osoby, která objednávku zadává. Doručovací adresa představuje totožnost a kontaktní údaje osoby, která objednávku obdrží. Doručovací adresa se proto může lišit od fakturační adresy. Pokud si přejete, aby byla vaše objednávka doručena na jinou adresu, než je fakturační adresa (pracoviště, místo pro předávání balíků, druhý domov atd.), můžete zvolit jinou dodací adresu. ● Požadované informace pro doručení usnadní přijetí vaší objednávky. Užitečnost informací, které je třeba poskytnout: - Celá adresa - Jméno a příjmení - Číslo mobilního telefonu (pouze pro dodací adresu, abychom vás informovali o průběhu doručení, komunikaci s doručovatelem atd.) ● Požadované informace pro fakturaci nám umožní vystavit fakturu dle vašich potřeb. Užitečnost informací, které je třeba poskytnout: - Celá adresa - Jméno a příjmení V případě potřeby můžete vytvořit více fakturačních a dodacích adres.
Všechny naše produkty jsou dodávány jako sady k sestavení. Naše produkty jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby se snadno montovaly, a zajistili tak příjemný zákaznický zážitek. Poskytli jsme jasné pokyny k instalaci, které si můžete stáhnout. Veškeré příslušenství potřebné k instalaci brány je dodáváno a vše, co je součástí našich bran, je podrobně popsáno v technických specifikacích a popisu produktu. Všechny tyto informace naleznete v každém z našich produktových listů na těchto různých kartách: Na kartě „Technické specifikace“ Na kartě „Technický diagram“ Na kartě „Montážní pokyny“ Máte-li jakékoli dotazy ohledně instalace po obdržení a montáži vašich produktů, můžete nás kdykoli kontaktovat pomocí kontaktního formuláře Casanoov.
Casanoov si klade za cíl nabízet pouze produkty, které jsou skladem k zakoupení. Systém prioritních rezervací vám umožňuje definitivně si předobjednat produkty, o které máte zájem, pro další zásilku. Máte naprostou transparentnost ohledně odhadovaných dodacích lhůt těchto produktů. V praxi jednoduše vyberte produkty, o které máte zájem, a přidejte je do košíku. Předobjednávka s Casanoovem nebyla nikdy jednodušší. Více informací v našich Obchodních podmínkách > Produkty k předobjednání Chcete-li si předobjednat u Casanoova, nejprve vyhledejte požadovaný model a poté budete přesměrováni na stránku produktu: Poté klikněte na tlačítko „Předobjednat“, které je k dispozici a viditelné na každé stránce našich produktů: Budete přesměrováni na přihlašovací stránku: Pro potvrzení žádosti o předobjednávku musíte být přihlášeni ke svému účtu Casanoov: Pokud již máte účet: zadejte svou e-mailovou adresu a heslo používané pro váš účet Casanoov a klikněte na „Přihlásit se“. Pokud jste na Casanoovu noví: Klikněte na „Registrovat“ a poté si vytvořte účet Casanoov. Po přihlášení nebo registraci dokončete předobjednávku a zajistěte si prioritní rezervaci pro budoucí objednávky. Potvrzovací e-mail vaší předobjednávky vám bude automaticky zaslán. Stačí počkat, až bude váš produkt opět skladem a dorazí k vám domů! (Zašleme vám e-maily, abychom vás o tom informovali!)
Nejprve se musíte přihlásit na přihlašovací stránku, která se nachází v horní části stránky s ikonou znaku. Dostanete se na následující stránku, klikněte na „Zapomenuté heslo“: Poté jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu a krátce poté vám bude zaslán e-mail s možností změny hesla (e-mail se může dostat do složky SPAM, zkontrolujte složku SPAM). Nyní se můžete přihlásit ke svému účtu s novými přihlašovacími údaji.
Účet si můžete vytvořit kliknutím přímo na ikonu představující postavu v pravém horním rohu. Poté se dostanete na přihlašovací a/nebo registrační stránku; stačí kliknout na tlačítko „Registrovat“. Nyní stačí vyplnit formulář pro vytvoření účtu svými osobními údaji (titul, příjmení a jméno) a také svou e-mailovou adresou. Poté si zvolte své důvěrné heslo. Zbývá už jen ověřit svůj účet kliknutím na tlačítko „Vytvořit můj účet“.
Nedostupný produkt nelze objednat. Pokud vás však zaujme nedostupný produkt, můžete být upozorněni, až bude opět skladem. Postupujte takto: Vyhledejte požadovaný model; poté budete přesměrováni na stránku produktu: Poté klikněte na tlačítko „Upozornit mě“ v pravém dolním rohu stránky produktu: Budete přesměrováni na přihlašovací stránku: Pro potvrzení upozornění musíte být přihlášeni ke svému účtu Casanoov: ● Pokud již máte účet: zadejte svou e-mailovou adresu a heslo používané pro váš účet Casanoov a klikněte na „Přihlásit se“. ● Pokud jste v Casanoov noví: Klikněte na „Registrovat“ a poté si vytvořte účet Casanoov. Po přihlášení nebo registraci se otevře tato stránka, která potvrdí vytvoření vašeho upozornění na produkt, o který máte zájem: Vy už jen musíte počkat, my se postaráme o zbytek a dáme vám vědět, jakmile bude produkt opět skladem! Poznámka: Pokud produkt nebude opět k dispozici, budeme vás informovat, jakmile se o slevě dozvíme.
Přesné rozměry každého z našich produktů najdete přímo v jeho produktovém listu. Chcete-li to provést, vyhledejte požadovaný model a budete přesměrováni na jeho produktový list: Poté klikněte na záložku „Technický výkres“: Zde jsou uvedeny přesné rozměry produktu a další prvky specifické pro daný produkt. Můžete také kliknout na „Technické vlastnosti“ Přesné rozměry daného produktu najdete na prvním místě:
Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře v sekci „Dotazy k produktům“. Uděláme vše pro to, abychom vám poskytli veškerou potřebnou pomoc a zodpověděli vaše dotazy ohledně našich produktů. Systém otázek a odpovědí bude velmi rychle zaveden pro každý z našich produktů, aby i vaše dotazy mohly pomoci komunitě Casanoov s jejich výběrem!
Casanoov navrhuje a vytváří své produkty s jediným cílem – uspokojit vaše potřeby. Brzy k dispozici: Tento stav u našich produktů znamená, že jejich opětovné dodání je definováno přibližným datem. Tato informace je viditelná na našich produktových listech pod krátkým popisem. V tomto případě můžete použít funkci „Upozornit mě“, abyste byli upozorněni, až bude produkt opět skladem, pokud máte zájem. Chcete-li tento proces dodržet, zveme vás k prohlédnutí našich Často kladených otázek v sekci „Upozornění, jak to mám udělat?“. Oběť vlastního úspěchu: Ve všech případech se jedná o produkty, jejichž zásoby jsou vyprodány; položky bez zásob jsou pak označeny jako „Nedostupné“. Tento produkt bude obnoven, ale momentálně je vyprodán a zatím nemáme k dispozici datum vrácení. Stejně jako v předchozím případě u položek „Brzy k dispozici“ si můžete vytvořit upozornění, které vás upozorní, až budou opět k dispozici. Někdy je pravděpodobné, že určité produkty již nesplňují očekávání komunity Casanoov. V těchto případech můžeme ukončit výrobu určitých položek, abychom vám mohli nabídnout nové řady, které lépe splňují vaše očekávání. Kdykoli nás můžete kontaktovat a zjistit, zda bude tento produkt v určitém okamžiku obnoven, a pokud to není plánováno, můžeme vám nabídnout různé alternativy k podobným produktům.
Víme, že produkty brzy dorazí do našich skladů, ale raději vás na tento stav upozorňujeme. Konkrétně vám nabízíme možnost si produkty rezervovat přednostně, zadat způsob platby a zadat objednávku jako obvykle. Platba bude poté okamžitá a vaše rezervace trvale zablokuje budoucí zásoby. Máte zaručeno, že svůj produkt obdržíte. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách > Rezervovatelné produkty
Tuto platební metodu momentálně nenabízíme. Momentálně je ve fázi kontroly, ale ve vaší zemi momentálně není dostupná. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách > Možnosti platby.
Casanoov nabízí dvě možnosti platby: - Paypal 4x Tuto možnost nabízí náš platební partner Paypal. Casanoov tuto možnost v současné době implementuje. Tato možnost vám bude nabídnuta přímo po dokončení objednávky jako způsob platby. Jaké jsou podmínky přijetí? Podmínky pro platbu přes Paypal jsou na jejich uvážení. Můžete je kontaktovat a zjistit, jaké možnosti máte k dispozici. - 3XWEB a 4XWEB od FRANFINANCE Casanoov vám prostřednictvím Franfinance (Société Générale Group) nabízí 3 a 4splátkové a 4splátkové platby kreditní kartou. 3 a 4splátkové platby kreditní kartou vám umožňují platit za vaši objednávku v měsíčních splátkách. Různé částky budou strženy z účtu spojeného s vaší kreditní kartou. 3 a 4splátkové platby jsou platné pro objednávky v rozmezí 100 až 4 000 EUR. Tato možnost vyžaduje poplatek za správu: - Při platbě ve 3 splátkách činí poplatek za správu 1,5 % z ceny nákupu, omezeno celkovou částkou 15 EUR. - Při platbě ve 4 splátkách činí poplatek za správu 2,2 % z ceny nákupu, omezeno celkovou částkou 20 EUR. Několik příkladů: Vaše objednávka je na 1 200 EUR. Rozhodli jste se platit ve 3 splátkách. Zaplatíte 3 splátky po 405 EUR. Celková splatná částka: 1 215 EUR. Vaše objednávka je na 1 200 EUR. Rozhodli jste se platit ve 4 splátkách. Zaplatíte 4 splátky po 306 EUR. Celková splatná částka: 1 218 EUR. Jaké jsou podmínky přijetí? Nabídky splátkového prodeje od Franfinance (Société Générale Group) jsou vyhrazeny pro dospělé osoby, které jsou držiteli bankovní karty platné alespoň 4 měsíce od data podpisu smlouvy o splátkové platbě a jejichž používání nepodléhá systematické autorizační žádosti (zejména karty Visa Electron a Maestro). Podmínkou je přijetí nabídky splátkového prodeje společností Franfinance - 719 807 406 RCS Nanterre - NÓRIAS 07 008 346. Využíváte zákonnou lhůtu pro odstoupení od smlouvy v délce 14 dnů od data přijetí smlouvy o splátkové platbě. Více informací naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách > Způsoby platby
Casanoov se obklopil uznávanými partnery ve světě platebních metod. Tyto různé platební metody jsou samozřejmě všechny bezpečné. To nám umožňuje nabídnout vám širokou škálu platebních metod! Platební metody podle země Francie: Nákupy jsou možné na casanoov.fr pomocí následujících metod: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB ve 3 splátkách (Franfinance), CB ve 4 splátkách (Franfinance), Okamžitý převod (Fintecture) Belgie: Nákupy jsou možné na casanoov.be pomocí následujících metod: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Irsko: Nákupy jsou možné na casanoov.ie pomocí následujících metod: Visa, Mastercard a PayPal. Lucembursko: Nákupy jsou možné na casanoov.lu pomocí následujících metod: Visa, Mastercard a PayPal. Německo: Nákupy jsou možné na casanoov.de pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard a PayPal. Rakousko: Nákupy jsou možné na casanoov.at pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard a PayPal. Španělsko: Nákupy jsou možné na casanoov.es pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard a PayPal. Portugalsko: Nákupy na casanoov.pt jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, PayPal Itálie: Nákupy na casanoov.it jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, PayPal Nizozemsko: Nákupy na casanoov.nl jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Polsko: Nákupy na casanoov.pl jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Dánsko: Nákupy na casanoov.dk jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, PayPal Finsko: Nákupy na casanoov.fi jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, Paypal Švédsko: Nákupy na casanoov.se jsou možné pomocí následujících platebních metod: Visa, Mastercard, Paypal Všechny najdete při platbě a můžete si vybrat tu pravou který vám nejlépe vyhovuje! Více informací v našich Obchodních podmínkách > Platební metody. Více informací o Fintecture: Fintecture je řešení okamžitých plateb převodem schválené Banque de France. S Fintecture plaťte za své nákupy přímo ze svého zabezpečeného bankovního účtu. : 1-Vyberte si banku 2-Přihlaste se pomocí svých obvyklých bankovních údajů 3-Ověřte transakci 4-Potvrdte transakci na svém mobilu 5-Vaše platba je potvrzena. Hlavní výhody platby s Fintecture: Nejste omezeni výší svých nákupů a limity vašich kreditních karet nebudou ovlivněny Nemusíte zadávat svůj IBAN ani údaje o kreditní kartě Vaše objednávka bude zpracována okamžitě (na rozdíl od tradičního bankovního převodu).
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně doručení zadané objednávky vám doporučujeme kontaktovat nás pomocí kontaktního formuláře.
Doručovací systém spravuje náš partnerský dopravce. Je založen na plánování schůzek, které si určíte vy. Doručení si tedy můžete naplánovat podle své dostupnosti. Jak to funguje? Je to velmi jednoduché: O průběhu vaší objednávky vás budeme informovat ve vašem účtu Casanoov v sekci „Moje objednávky“. Náš partner vám zašle textovou zprávu na vámi uvedené číslo mobilního telefonu. Tato zpráva navrhne data pro plánování doručení. Budete požádáni o zadání data pro každý balíček, který tvoří vaši objednávku (můžete je pak naplánovat na stejné datum, abyste zjednodušili příjem vaší objednávky).
U objednávek, u kterých jsou všechny produkty uvedeny jako „skladem“, se snažíme vaši objednávku připravit do 24 hodin. Dodací lhůty jsou uvedeny pro každý produkt na webových stránkách Casanoov. V těchto případech nepřesahují 5 pracovních dnů. U objednávek s produkty označenými „rezervováno“ se příprava a dodání řídí nejdelší dodací lhůtou, abyste mohli obdržet celou objednávku ve skupině. Doporučujeme, abyste si mohli zadat dvě samostatné objednávky, pokud si přejete rychleji obdržet produkty skladem, a druhou objednávku s produkty, které máme vyprodané. Ve všech případech bude platba z vašich objednávek stržena až po přípravě objednávky, nikoli dříve!
Dodávky prostřednictvím našeho partnerského dopravce probíhají výhradně po domluvě schůzky dle vašeho výběru. To vám umožní klidně určit datum doručení a být k dispozici pro vyzvednutí vaší objednávky.
Ano, nyní doručujeme do pevninské Francie (např. na Korsiku). V současné době však nedoručujeme do francouzských zámořských území.
Chcete sledovat průběh vaší zásilky? Abyste to mohli udělat, poskytneme vám všechny dostupné podrobnosti a informace pro sledování vaší zásilky v sekci Moje objednávky ve vašem účtu Casanoov. Stačí vybrat svou objednávku a najdete stav doručení. A případně i všechny odkazy pro sledování vašich balíků.
Zveme vás, abyste kontaktovali zákaznický servis našeho dopravce a sdělili mu číslo vaší zásilky. Můžete s ním probrat důvody, proč doručení chybí (odkaz na DPD, zákaznický servis).
Zveme vás, abyste kontaktovali zákaznický servis našeho dopravce a sdělili mu číslo vaší zásilky. Můžete s ním probrat důvody, proč zásilka nebyla doručena a/nebo nebylo oznámeno o doručení (odkaz na DPD, zákaznický servis).
Aktualizace sledovacího odkazu může někdy trvat nějakou dobu. Doporučujeme se k odkazu vrátit následující den. Pokud se tím situace nevyřeší, můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře zákaznického servisu v sekci „Mám další dotaz ohledně mé objednávky“.
V případě odmítnutí z důvodu poškozených balíků obdržíme od našeho partnerského dopravce informace o vrácení produktu. Kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře v sekci „Mám problém s mou objednávkou“ a postupujte podle postupu vytváření souboru poprodejního servisu. To nám umožní sledovat situaci a informovat vás o průběhu opětovného odeslání poškozených balíků.
Doporučujeme vám kontaktovat nás pomocí našeho kontaktního formuláře. Zároveň je nezbytné, abyste kontaktovali našeho partnerského dopravce a aktualizovali svou adresu a/nebo poskytli doplňující informace o vaší dodací adrese.
Termíny doručení si vybíráte vy a náš partnerský dopravce. Doporučujeme, abyste ho neprodleně kontaktovali a posoudili své možnosti změny data doručení. Můžete tak učinit pomocí odkazu (odkazů) pro sledování vašich balíků a ověřit si, zda je možné doručení změnit.
Termíny doručení si vybíráte vy a náš partnerský dopravce. Doporučujeme, abyste ho neprodleně kontaktovali a posoudili své možnosti změny data doručení. Můžete tak učinit pomocí odkazu (odkazů) pro sledování vašich balíků a ověřit si, zda je možné doručení změnit.
V současné době nabízíme doručování prostřednictvím našich partnerů DPD nebo UPS. S naším partnerem jsme se dohodli, že vám poskytneme nejlepší způsob doručení. Doručení probíhá výhradně na základě vámi zvoleného termínu. Proto je důležité zvolit si číslo mobilního telefonu, abyste mohli přijímat a reagovat na oznámení o výběru doručení.
V případě všech vašich žádostí o zrušení nebo odvolání zadané objednávky vám doporučujeme kontaktovat nás pomocí kontaktního formuláře.
Pokud si objednáte produkty, které jsou rezervovány, můžete požádat o zrušení objednávky pomocí kontaktního formuláře. Po nabytí účinnosti zrušení vám zašleme e-mail s potvrzením zrušení. Pokud si objednáte produkty, které jsou skladem, zrušení objednávky již není možné během přípravy a odesílání objednávky. Doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře, abyste zjistili nejlepší řešení pro zrušení objednávky po jejím odeslání.
Casanoov vám poskytuje formulář pro odstoupení od smlouvy v našich všeobecných obchodních podmínkách. Připomínáme, že na podání žádosti o odstoupení od smlouvy máte až 14 dní od doručení objednávky. Veškeré informace týkající se podmínek odstoupení od smlouvy naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách.
Pokud si objednáte produkty s rezervovanými položkami, můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře a zjistit, zda je možné změnit vaši dodací adresu. Pokud si objednáte produkty, které jsou skladem, změna dodací adresy již není po přípravě a odeslání objednávky možná. Můžete nás však kontaktovat pomocí kontaktního formuláře a najít řešení vaší situace.
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší objednávky vám doporučujeme kontaktovat nás pomocí kontaktního formuláře. Všechny níže uvedené otázky jsou řešeny prostřednictvím tohoto kontaktního formuláře.
Toto odmítnutí platby můžete potvrdit dvěma kroky: Ihned po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránku s oznámením o tomto odmítnutí: Do vaší e-mailové schránky bude automaticky odeslána zpráva s potvrzením, že transakce je chybná. K tomu může dojít v případě předobjednávky. V souladu s našimi závazky vybíráme finanční prostředky pouze při přípravě objednávky. Z tohoto důvodu během přípravy kontaktujeme vaši banku, abychom autorizovali výběr. V některých případech může vaše banka toto schválení odmítnout (nedostatečné finanční prostředky, překročení bankovního limitu, odmítnutí bankou atd.). Je zřejmé, že objednávku nemůžeme splnit bez vyřešení situace z vaší strany. V těchto případech vám doporučujeme: Identifikovat důvody tohoto odmítnutí Najít vhodné řešení k vyřešení důvodů tohoto odmítnutí Znovu spustit novou objednávku s ohledem na tyto důvody (problém s 3DS, bankovní limit, nedostatek finančních prostředků atd.) Odmítnutí platby může být způsobeno několika důvody. Probereme nejčastější případy a jejich řešení. Pro platby bankovními kartami a přes PayPal: Systém 3DS: Casanoov zabezpečuje všechny své transakce prostřednictvím systému 3DS. Tento bezpečnostní systém se může lišit v závislosti na vaší bance: ověřovací kód, který je třeba zadat, bankovní aplikace, která vám zasílá žádost o potvrzení dané platby atd. Jak to opravit? Budete muset znovu odeslat objednávku a pečlivě dodržovat proces 3DS poskytnutý vaší bankou, na který vás přesměrujeme. Limit online plateb: Vaše banka může omezit váš limit online nákupu (pro dané období a/nebo maximum pro jednu transakci). Několik možných scénářů: Provedli jste několik po sobě jdoucích nákupů v krátkém období. Celková částka překračuje váš limit nákupu. Objednávka, kterou chcete dokončit, překračuje váš limit. Jak mohu tento problém vyřešit? Doporučujeme kontaktovat vaši banku a ověřit si důvody odmítnutí platby. V případě potřeby můžete požádat banku o zvýšení limitu nebo počkat několik dní s provedením další objednávky. Tyto změny limitu nemusí být okamžité. Máte také možnost použít jinou platební metodu. Vaše banka odmítá transakci uznat: Máme jen málo důkazů, které by tuto situaci vysvětlily. Jak to můžeme vyřešit? Doporučujeme kontaktovat vaši banku a ověřit si důvody odmítnutí platby. Můžete nám je poskytnout, abychom v budoucnu mohli zlepšit naše služby. Nedostatek finančních prostředků: Při finalizaci objednávky požádáme vaši banku o potvrzení, zda můžeme inkasovat částku vaší objednávky. Jednou z možných situací je nedostatek finančních prostředků při zadání objednávky. V těchto případech vaše banka autorizaci odmítne. Jak to mohu vyřešit? Zkontrolujte finanční prostředky na účtu použitém pro transakci. V případě potřeby kontaktujte svou banku. Jakmile ji vaše banka ověří, znovu odešlete objednávku, abyste se ujistili, že váš zůstatek znovu neblokuje autorizaci banky.
Čekající platba může mít několik důvodů, ale nejčastější je, když si na webových stránkách zadáte předobjednávku. Jak je vysvětleno v otázce „Předobjednávka, co to znamená?“, částku vaší předobjednávky strhneme v okamžiku rezervace. Jedná se o druh rezervace produktu ještě předtím, než bude znovu skladem. To vám umožňuje zajistit, že budete mít produkt k dispozici, jakmile bude znovu k dispozici. Další možný scénář: - Nedokončili jste platbu použitou platební metodou. Je například možné, že jste nezadali bezpečnostní kód 3DS. V tomto případě se platba rychle stane odmítnutou. Budete o tom informováni e-mailem. (Viz odmítnutá platba.)
Poté, co nám zašlete informace o objednávce a příslušných balíčcích, budeme vám moci zaslat pokyny k vrácení příslušných balíků a umožníme vám zaslat neobdržený produkt.
Chcete-li najít svou fakturu, musíte se nejprve přihlásit ke svému účtu Casanoov pomocí svých přihlašovacích údajů Casanoov. Chcete-li to provést, musíte nejprve přejít na přihlašovací stránku, která se nachází v horní části stránky s ikonou osoby. Poté zadejte své přihlašovací údaje Casanoov (přihlašovací jméno a heslo). Po přihlášení ke svému účtu klikněte na ikonu osoby (váš účet) v pravém horním rohu. Budete přesměrováni na stránku svého účtu. Poté klikněte na „Moje objednávky“. Zobrazí se všechny vaše objednávky zadané u Casanoov. Klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ u objednávky, pro kterou chcete fakturu. V sekci „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit podrobnosti objednávky, pro kterou chcete fakturu“. Dostanete se na tuto stránku, stačí si fakturu stáhnout.
Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dní od doručení vaší objednávky. Během této lhůty máte možnost nám zaslat žádost o odstoupení od smlouvy prostřednictvím kontaktního formuláře pro poprodejní servis v sekci „Chci odstoupit od smlouvy“. Budete si muset vybrat produkt (produkty), u kterého/kterých chcete odstoupit od smlouvy. Budete muset vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy. Ten je k dispozici ke stažení prostřednictvím tohoto odkazu. Odstoupení od smlouvy je vázáno na podmínky, které naleznete v našich Všeobecných prodejních podmínkách > Právo na odstoupení od smlouvy. Důrazně doporučujeme, abyste se s nimi znovu seznámili!
Výměna produktů momentálně není možná. Pokud stále běží zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, můžete nám podat žádost. Vždy nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře zákaznického servisu.
Kontaktujte nás prosím co nejdříve pomocí kontaktního formuláře zákaznického servisu. Postupujte podle kroků a vyberte sekci „Mám problém s objednávkou“ a popište problém. Pomůžeme vám s jeho vyřešením.
Chybí vám balíček? Nejprve si můžete ověřit, zda jste obdrželi všechny balíčky obsažené ve vaší objednávce, přihlášením do svého účtu v sekci „Podrobnosti o mé objednávce“. To vám umožní zkontrolovat, zda byly všechny balíčky doručeny. Pokud některý z balíčků nedorazil nebo pokud doručení trvá neobvykle dlouho, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře zákaznického servisu. Chybí vám v balíčku nějaké položky? Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře poprodejního servisu a uveďte chybějící díly a jejich kódování (proveďte kompletní inventuru dílů ve vašich balíčcích a porovnejte je s díly uvedenými v montážním návodu). V závislosti na chybějících prvcích společně najdeme řešení, abyste si mohli své položky s klidem sestavit!
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci „můj produkt nefunguje“, „můj produkt již nefunguje“ nebo „nedaří se mi produkt zprovoznit“ v závislosti na situaci. Společně stanovíme kroky, které je třeba podniknout k nalezení řešení vzniklého problému.
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci „Můj produkt již nefunguje“ v závislosti na situaci. Společně určíme kroky, které je třeba podniknout k nalezení řešení vzniklého problému.